Logo de la Universitat de València Logo Centre Rus Logo del portal

Curs Intensiu de Llengua i Cultura Russa

• 18 de febrer de 2021
Curs Intensiu de Llengua i Cultura Russa

El Centre Rus i el Vicerectorat d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València, en col·laboració amb la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, organitzen un Curs Intensiu de Llengua i Cultura Russa.

El Curs s'impartirà des del 19 de febrer al 31 de març, dimecres i divendres, en horari de 18.00 a 20.00, en format en línia.

El curs és gratuït, està dirigit als estudiants i al personal (PDI i PAS) de la UV, té una duració de 20 hores i un nombre limitat de places que s'aniran cobrint per rigorós ordre d'inscripció.

En finalitzar el curs s'expedirà un certificat d'assistència signat per la Prof. Dra. Olga Pirozhenko, Coordinadora de l'àrea de Filologia Eslava de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació i Directora Executiva del Centre Rus de la Universitat de València.