Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa
 

 

Expedient

Expediente

2016 0014 OB 005
Descripció

Descripción

Obres de substitució de màquines de producció de fred a l'Edifici de la Nau

Obras de sustitución de máquinas de producción de frío en el Edificio de la Nau

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert/ Abierto
Pressupost

Presupuesto

1.333.764,20 (IVA INCLÒS/INCLUIDO)
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

      

 

 correcció al DOCV / corrección al DOCV

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

23/02/2016 Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

21/03/2016

 

Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura  sobre 2

6/04/2016 a les 13 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

6/04/2016 a las 13 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público de apertura  sobre 3

25/05/2016 a les 10:45 hores, Sala de Juntes Nivell I Edifici Rectorat

25/05/2016 a las 10:45 horas, Sala de Juntas Nivel I Edificio Rectorado

Plec de clàusules administratives particulars i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares y anexos

Accés al Plec / annexes

Acceso al Pliego / anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

 

Accés al quadre de característiques

correció al quadre apartat 7

Acceso al cuadro de características

corrección al cuadro apartado 7

Projecte

Proyecto

Accés al projecte / Acceso al proyecto

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Negociat d'Obres. Tel. 96 398 31 74.

b) Informació tècnica/Información Técnica: Tel. 96 398 31 34.

c) L'horari del Registre General de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Els dies 21, 22, 23, 29, 30, 31 de març i 1 d'abril romandrà obert de 9 a 14 h. Els dies 15, 16, 17, 18, 24, 25, 28 de març i 4 d'abril romandrà tancat. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes.  Los días 21, 22, 23, 29, 30, 31 de marzo y 1 de abril estará abierto de 9 a 14 h. Los días 15, 16, 17, 18, 24, 25, 28 de marzo y 4 de abril permanecerá cerrado. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992

d) Per a informació sobre els dies en què el Servei de Contractació Administrativa romandrà obert durant els períodes de Falles i Pasqua / para información sobre los días en que el Servicio de Contratación Administrativa permanecerá abierto durante los períodos de  Fallas y Pascua:        Negociat d'Obres. 96 398 31 74.

Nombre de licitadors

Número de licitadores

9
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 (23/03/2016)/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (23/03/2016) resolución

 

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2 (12/05/2016) / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIOS DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (12/05/2016) resolución

 RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES  QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 3 (27/05/2016) / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS  CUANTIFICABLES POR MEDIOS DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 3 (27/05/2016)resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

UTE FULTON, SA.-AZUCHE 88, S.L.

Import adjudicació

Importe adjudicación

1.073.925,66 (IVA INCLÒS/INCLUIDO) 
Duració del contracte

Duración del contrato

4 mesos / meses
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

09/06/2016
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

13/06/2016

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

05/07/2016
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

05/07/2016 
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Ampliació del termini de execució

Ampliación del plazo de ejecución

Període modificat

Período modificado

Data termini / Fecha finalización 30/12/2016
Data de la modificació

Fecha de la modificación

11/11/2016

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Modificació del projecte (29-05-2017)

Modificación del proyecto (29-05-2017)

Incremento coste adicional

Increment cost addicional

214.769,90 (IVA INCLÒS/INCLUIDO) 
Període modificat

Período modificado

Ampliació termini d'execució: 1 mes

Ampliación plazo de ejecución: 1 mes

Data de la modificació

Fecha de la modificación

13/06/2017

[<] Volver

 

 

 

 

Més informació: contratacion@uv.es                  Última actualización: 14/09/2017