Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2014 0014 SE 013
Descripció

Descripción

Manteniment i conservació integral de diversos centres de la Universitat de València. 6 lots

Mantenimiento y conservación integral de diversos centros de la Universitat de València. 6 lotes

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost base de licitaciò

Presupuesto base de licitación

Lot / Lote 1: 2.441.683,20 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 2: 1.544.056,80 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 3: 1.391.887,20 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 4: 1.948.584 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 5: 1.871.918,40 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 6: 1.381.432,80 € IVA inclós/ incluido

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

   Image result for simap ted   
Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

01/08/2014  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

15/09/2014

Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura sobre 2

24/09/2014 a les 13 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

24/09/2014 a las 13 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público de apertura  sobre 3

21/11/2014 a les 13 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

21/11/2014 a las 13 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annex II-XII

Acceso al Pliego, anexo II-XII

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

 Nou Quadre de característiques (Modificació en l'apartat 9 per la que s'aclarix que els imports que s'indiquen per a cada categoria han d'entendre's repartits al 50% entre els subgrups indicats per a cada lot),  annex I,  annex millores tècniques, annex gammes de manteniment

 

Nuevo cuadro de características (Modificación en el apartado 9 por la que se aclara que los importes que se indican para cada categoría deben entenderse repartidos al 50% entre los subgrupos indicados para cada lote), anexo I, anexo mejoras técnicas, anexo gamas de mantenimiento

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

 

Plec de Prescripcions Tècniques (actualitzada la numeració dels apartats)

Pliego de Prescripciones Técnicas (actualizada la numeración de los apartados)

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa/Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis. Tel.: 96 386 42 28       

b) Informació Tècnica / Información Técnica: Servei Tècnic i de Manteniment. mail: servicio.tecnico@uv.es

c) L'horari del Registre General de 9 a 14 h de dilluns a divendres el mes d'agost, i de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres el mes de setembre. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 / El horario del Registro General es de 9 a 14 h de lunes a viernes el mes de agosto, y de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes el mes de septiembre. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992

d) Concertació de visites/Concertación de visitas: Les visites es concertaran preferentment durant el mes de setembre en un número determinat de dies a concretar (llista concertació de visites) / Las visitas se concertarán preferentemente durante el mes de septiembre en un número determinado de días a concretar (lista concertación de visitas).

Únicament es tindran en compte els correus d'esta llista, no sent vàlids els correus especificats en l'apartat 27.c) del quadre de característiques / Únicamente se tendrán en cuenta los correos de esta lista, no siendo válidos los correos especificados en el apartado 27.c) del cuadro de características

 

Nombre de licitadors

Número de licitadores

18
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (18/09/2014)  resolución

 NOUS ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/NUEVOS ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (19/09/2014) resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

LOTES EMPRESA TOTAL
LOTE 1 Campus de Blasco Ibáñez  FERROVIAL SERVICIOS,S.A.        1.950.910,81  
LOTE 2 Campus de Burjassot VARESER 96, S.L        1.235.245,44  
LOTE 3 Campus de Paterna FERROVIAL SERVICIOS,S.A.        1.114.484,44  
LOTE 4 Campus dels Tarongers (Docencia e Investigación) VARESER 96, S.L        1.558.867,20  
LOTE 5 Campus dels Tarongers (Servicios) FERROVIAL SERVICIOS,S.A.        1.493.721,70  
LOTE 6 Centros Diseminados VARESER 96, S.L        1.105.146,24  
 
Duració del contracte

Duración del contrato

16/02/2015 al 15/02/2017
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

13/01/2015
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

20/01/2015

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

11/02/2015
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

13/02/2015
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

  Image result for simap ted

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Lot / Lote 3: Inclusió del manteniment i conservació integral de les instal·lacions de l'edifici 4 (SYSBIO) i les ampliacions de l'Edifici 1 / Inclusión del mantenimiento y conservación integral de las instalaciones del edificio 4 (SYSBIO) y las ampliaciones del Edificio 1. Lote 3

Període modificat

Período modificado

124.165,43 € (IVA inclós / incluido)
Data de la modificació

Fecha de la modificación

27/11/2015

PRÒRROGA / PRÓRROGA

Data de l'acord de la pròrroga

Fecha del acuerdo de la prórroga

26/01/2017
Període prorrogat

Período prorrogado

16/02/2017-15/02/2018
Import de la prórroga

Importe de la prórroga

Lot / Lote 1: 975.455,41 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 2: 617.622,72 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 3: 659.999,82 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 4: 779.433,60 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 5: 746.860,85 € IVA inclós/ incluido

Lot / Lote 6: 586.270,09 € IVA inclós/ incluido


[<] Volver

Més informació/Más información: contratacion@uv.es                   Última actualización/ Última actualització: 22/03/2017