Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2014 0019 SE 015

Descripció

Descripción

Catalogació dels fons bibliogràfics de les biblioteques de la Universitat de València. 2 Lots

Catalogación de los fondos bibliográficos de las bibliotecas de la Universitat de València. 2 Lotes

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost base de licitaciò

Presupuesto base de licitación

Registros

Registres

PBL, IVA exclós/ excluido

IVA

(21%)

PBL, IVA inclós/  incluido

Registre nou Registro nuevo

5,54 €

1,16 €

6,70 €

Modificació registre existent Modificación registro existente

1,87 €

0,39€

2,26 €

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

 
Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

09/04/2014  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

30/04/2014

Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura sobre 2

09/05/2014 a les 13'00 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

09/05/2014 a las 13'00 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público de apertura  sobre 3

04/06/2014 a les 12'30 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

04/06/2014 a las 12'30 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annex IV,

Acceso al Pliego, anexo IV

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Quadre de característiques,  annex documentació administrativa,  annex I, annex IX, annex XI, anexo solvencia económica

Nota al quadre de característiques: Els licitadors hauran d'incloure en el sobre 1 l'índex i la relació de lots a què es presenten

Cuadro de características, annex documentació administrativa, anexo I, anexo IX, anexo XI, anexo solvencia económica

Nota al cuadro de características: Los licitadores deberán incluir en el sobre 1 el índice y la relación de lotes a los que se presentan

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

Pliego de Prescripciones Técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa/Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis. Tel.: 96 398 35 52        Fax: 96 398 31 62

b) Informació Tècnica / Información Técnica: Directora del Servei de Biblioteques i Documentació, Tel.; 96 386 41 26

c) L'horari del Registre General de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Dels dies 14 a 25 d'abril el horari serà de 9 a 14 h de dilluns a divendres. Els dies 18, 21 i 28 d'abril el Registre romandrà tancat.  Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 / El horario del Registro General es de 9 a 14 h de lunes a viernes. De los días 14 a 25 de abril el horario será de 9 a 14 h. Durante los días 18, 21 y 28 de abril el Registro permanecerá cerrado. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992

Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

  

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 resolución

NOU ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/NUEVO ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 resolución

 

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Lot / Lote 1: Informática Abana, S.L.

Lot / Lote 2: Informática Abana, S.L.

Import adjudicació

Importe adjudicación

Registros

Registres

PBL, IVA exclós/ excluido

IVA

(21%)

PBL, IVA inclós/  incluido

Registre nou Registro nuevo

3,50 €

0,73 €

4,23 €

Modificació registre existent Modificación registro existente

1,18

0,25€

1,43 €

Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

27/06/2014

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

17/07/2014
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

PRÒRROGA / PRÓRROGA

Data de l'acord de la pròrroga

Fecha del acuerdo de la prórroga

Lot / Lote 1: 01/07/2016

Lot / Lote 2: 01/07/2016

Període prorrogat

Período prorrogado

Lot / Lote 1: 16/07/2016-15/07/2017

Lot / Lote 2: 16/07/2016-15/07/2017

Import de la prórroga

Importe de la prórroga

Lot / Lote 1: 91.166,85 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 91.166,85 € (IVA inclòs/incluido)


[<] Volver

 

Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 21/07/2016