Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2017 0011 SE 005
Descripció

Descripción

Servei de seguretat, vigilància i protecció de diverses dependències de la Universitat de València. 2 lots

Servicio de seguridad, vigilancia y protección de diversas dependencias de la Universitat de València. 2 lotes

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost base de licitaciò.

Presupuesto base de licitación.

Lot / Lote 1: 1.332.936 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 353.985,50 € (IVA inclòs/incluido)

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted 
Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

31/01/2017  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

06/03/2017    
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

14/03/2017 a les 13:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

14/03/2017 a las 13:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

05/04/2017 a les 12:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

05/04/2017 a las 12:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexos

Nou formulari DEUC XML (02/02/2017)

Acceso al Pliego, anexos

Nuevo formulario DEUC XML (02/02/2017)

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

 

Quadre de característiques, Sol.licitut i declaració de confidencialitat de documents

Aclariment apartats 8 i 9 del Quadre de Característiques (02/02/2017)

 

Cuadro de características, Solicitud y declaración de confidencialidad de documentos

Aclaración apartados 8 y 9 del Cuadro de Características (02/02/2017)

 

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques, llistat personal Lot 1, llistat personal Lot 2

Rectificació llistat personal Lot 1 (02/02/2017)

Pliego de Prescripciones Técnicas, listado personal Lote 1, listado personal Lote 2

Rectificación listado personal Lote 1 (02/02/2017)

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis. Tel.: 963983552  Fax: 963983162 Mail: contratacion.servicios@uv.es

 

b) Informació Tècnica / Información Técnica: 

- En general i per a concretar visites / En general y para concretar visitas: Director de seguridad, Jesús Ibáñez, Tfno 963544379, mail: dept.seguretat@ext.uv.es

  • - Lot / Lote 1: Unitat de Gestió del Campus de Blasco Ibáñez, Tfno 963828517

    - Lot / Lote 2: Unitat de Suport al Vicerectorat de Cultura i Igualtat, Tfno 963864377
  • DATAS VISITES  //  FECHAS VISITAS

    Previ avís de les seva assistència via mail al director de seguretat / Previo aviso de su asistencia vía mail al director de seguridad dept.seguretat@ext.uv.es

    LOT / LOTE 1 : DIA 16/02/2017, 12 H, SALA 5B, NIVEL 5, EDIFICIO RECTORADO (AV. BLASCO IBÁÑEZ, 13 – VALENCIA)

    LOT / LOTE 2 : DIA 14/02/2017, 12 H, AULA A, EDIFICIO HISTÓRICO LA NAU (C/UNIVERSITAT, 2 – VALENCIA

    En elles s'explicarà el funcionament dels serveis i es resoldran aquells dubtes de caràcter tècnic que es plantegen / En ellas se explicará el funcionamiento de los servicios y se resolverán aquellas dudas de carácter técnico que se planteen

c) L'horari del Registre General és de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

Nombre de licitadors

Número de licitadores

9
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 /ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (08/03/2017)  resolución

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 /ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (10/03/2017)  resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Lot / Lote 1: CLECE SEGURIDAD, S.A.U.

Lot / Lote 2: FOMENTO VALENCIA SEGURIDAD, S.L.

Import adjudicació

Importe adjudicación

Lot / Lote 1: 1.265.314,39 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 342.412,60 € (IVA inclòs/incluido)

Duració del contracte

Duración del contrato

Lot / Lote 1: 01/06/2017-31/05/2019

Lot / Lote 2: 01/06/2017-31/05/2019

Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

Lot / Lote 1: 27/04/2017

Lot / Lote 2: 10/05/2017

Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

Lot / Lote 1: 02/05/2017

Lot / Lote 2: 10/05/2017

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

Lot / Lote 1: 24/05/2017

Lot / Lote 2: 01/06/2017

Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

Lot / Lote 1: 06/06/2017

Lot / Lote 2: 06/06/2017

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted 

PRÒRROGA / PRÓRROGA

Data de l'acord de la pròrroga

Fecha del acuerdo de la prórroga

Lot / Lote 1: 31/05/2019

Lot / Lote 2: 23/05/2019

Període prorrogat

Período prorrogado

Lot / Lote 1: 01/06/2019-30/09/2019

Lot / Lote 2: 01/06/2019-30/09/2019

Import de la prórroga

Importe de la prórroga

Lot / Lote 1: 210.885,73 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 57.068,77 € (IVA inclòs/incluido)


[<] Volver

Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 19/07/2019