Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2017 0128 SE 057
Descripció

Descripción

Servei de seguretat, vigilància i protecció de diverses dependències de la Universitat de València. 3 lots

Servicio de seguridad, vigilancia y protección de diversas dependencias de la Universitat de València. 3 lotes

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost base de licitaciò.

Presupuesto base de licitación.

Lot / Lote 1: 1.408.886,06 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 880.594,56 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 3: 156.496,96 € (IVA inclòs/incluido)

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted 
Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

28/11/2017  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

02/01/2018    
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

17/01/2018 a les 13:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

17/01/2018 a las 13:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

31/01/2018 a les 9:00 hores, Sala Juntas del Nivel I

31/01/2018 a las 9:00 horas, Sala Juntas del Nivel I

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexos

Acceso al Pliego, anexos

 

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Quadre de característiques

Les empreses assistents a les visites programades haurán d'incloure en el sobre 2 el justificant expedit a l'efecte per a la seva valoració

Cuadro de características

Las empresas asistentes a las visitas programadas deberán incluir en el sobre 2 el justificante expedido al efecto para su valoración

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques, llistat personal Lot 1, llistat personal Lot 2

llistat personal Lot 3 14/12/2017

Aclaració a qüestions plantejades  (05/12/2017)

Aclaració vechicles elèctrics  14/12/2017

 

Pliego de Prescripciones Técnicas, listado personal Lote 1, listado personal Lote 2

listado personal Lote 3 14/12/2017

Aclaración a cuestiones planteadas  (05/12/2017)

Aclaración vehículos eléctricos  14/12/2017

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis. Tel.: 963983552  Fax: 963983162 Mail: contratacion.servicios@uv.es

El dia 2 de gener el Servei de Contractació Administrativa romandrà tancat / El día 2 de enero el Servei de Contractació Administrativa permanecerá cerrado.

b) Informació Tècnica / Información Técnica: 

Director de Seguridad de la Universitat, Jesús Ibáñez, mail: dept.seguretat@ext.uv.es

c) L'horari del Registre General és de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Del 27 al 29 de desembre i el 2 de gener l'horari de registre serà de 9 a 14 h. El dia 26 de desembre romandrà tancat. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Del 27 al 29 de diciembre y el 2 de enero el horario de registro será de 9 a 14 h. El día 26 de diciembre permanecerá cerrado. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

  d)       DATAS VISITES  //  FECHAS VISITAS

Previ avís de les seva assistència via mail al director de seguretat / Previo aviso de su asistencia vía mail al director de seguridad dept.seguretat@ext.uv.es

LOT 1: 12/12/2017, 9 H, consergeria Facultat de Dret

LOT  2: 11/12/2017, 11 H, porta principal de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

LOT 3: 11/12/2017, 9 H, porta principal del Jardí Botànic

LOTE 1: 12/12/2017, 9 H, conserjeria Facultat de Dret

LOTE 2: 11/12/2017, 11 H, puerta principal de la Escola Tècnica Superior d'Enginyeria

LOTE 3: 11/12/2017, 9 H, puerta principal del Jardí Botànic

Nombre de licitadors

Número de licitadores

Lot / Lote 1: 4

Lot / Lote 2: 2

Lot / Lote 3: 2 

Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

Acords Mesa sobres 1/Acuerdos Mesa sobres1

resolución

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 3 /ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 3  (02/02/2018)  resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Lot / Lote 1: CASVA SEGURIDAD, S.L.U.

Lot / Lote 2: EULEN SEGURIDAD, SA.

Lot / Lote 3: EULEN SEGURIDAD, SA. 

Import adjudicació

Importe adjudicación

Lot / Lote 1: 1.267.500,17 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 829.497,37 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 3: 145.308,73 € (IVA inclòs/incluido) 

Duració del contracte

Duración del contrato

01/03/2018-29/02/2020
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

09/02/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

09/02/2018 

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

02/03/2018
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

16/04/2018 
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

  Image result for simap ted

[<] Volver

Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 16/04/2018