Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa

 

Expedient/Expediente 2011 0007 SE 005
Descripció/Descripción

Procediment de selecció d'empreses o professionals amb els quals subscriure acords marc per a la prestació dels serveis de redacció de projectes i direcció facultativa d'obres que duga a terme la Universitat de València. L'objecte del contract es distribueix en els següents lots:

Lot 1: Redacció del projecte i/o direcció facultativa d'obres, en els casos en els quals per a la redacció de projecte s'exigeixi la titulació acadèmica i professional habilitant d'arquitecte.

Lot 2: Redacció del projecte i/o direcció facultativa d'obres, en els casos en els quals per a la redacció de projecte s'exigeixi la titulació acadèmica i professional habilitant d'Enginyer, Enginyer tècnic o arquitecte tècnic.
 

Procedimiento de selección de empresas o profesionales con los que suscribir acuerdos marco para la prestación de los servicios de redacción de proyectos y dirección facultativa de obras que lleve a cabo la Universitat de València. El objeto0 del contrato se distribuye en los siguientes lotes:

Lote 1: Redacción del proyecto y/o dirección facultativa de obras, en los casos en los que para la redacción de proyecto se exija la titulación académica y profesional habilitante de arquitecto.

Lote 2: Redacción del proyecto y/o dirección facultativa de obras, en los casos en los que para la redacción de proyecto se exija la titulación académica y profesional habilitante de ingeniero, ingeniero técnico o arquitecto técnico.

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Restringit/Restringido
Pressupost màxim estimat/Presupuesto máximo estimado 11.500.000 € (IVA exclòs/excluido) per als dos lots/para los dos lotes
Publicació  als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

DOUE / CORRECCIÓN ERRORES DOUE

BOE

DOCV

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación en el perfil de contratante

09/03/2011

Anunci de licitació

 Anuncio de licitación       resolución

Data límit de sol·licituds de participació

Fecha límite de solicitudes de participación

07/04/2011
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

S'obrirà en el lloc, dia i hora que s'indiquen en la invitació.
 

Se abrirá en el lugar, día y hora que se indiquen en la invitación.

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

Lot / Lote 1: 13/02/2013 a les 11,45 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat // 13/02/2013 a las 11,45 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

 

Lot/ Lote 2: 21/11/2013 a les 11'30 hores, Sala A Nivell V Rectorat // 21/11/2013 a las 11'30 horas, Sala A Nivel V Rectorado

 

Plec clàusules administratives particulars(PCAP) i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares(PCAP)y anexos

Accés al Plec/Acceso al pliego

Annexes/Anexos  

  Annexe XIII, Anexo XIII

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Accés al Plec de Prescripcions Tècniques

Acceso al pliego de prescripciones técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa/Información administrativa: Servei de Contractació Administrativa

Tfnos.: 96 3983310/ 96 3864416

b) Informació tècnica/Información técnica: Tfno.: 96 398 31 34

c) Horari del Registre General/Horario del Registro general :

de 9 a 14 hores i de 16 a 18 hores, de dilluns a divendres. Els dies 17 i 18 de març el Registre Reneral romandrà tancat.

de 9 a 14 horas y de 16 a 18 horas, de lunes a viernes. Los días 17 y 18 de marzo el Registro General permanecerá cerrado.

Nombre de licitadors

Número de licitadores

55
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

  

Acords Mesa Contractació: obertura sobres 1

Acuerdos Mesa Contratación: apertura sobres 1  resolución

Termini màxim per a presentar les subsanacions: 7 de novembre

Plazo máximo para presentar las subsanaciones: 7 de noviembre

 

Acords Mesa Contractació: aclaracions obertura sobres 1 i ampliació termini subsanacions/ Acuerdos Mesa Contratación: aclaraciones apertura sobres 1 y ampliación plazo subsanaciones resolución

 

Acord Mesa Contractació: inadmissions al procediment / Acuerdo Mesa Contratación: inadmisión al procedimiento (08/02/2012) resolución

 

Acord Mesa Contractació: Admissió i inadmissió de sol·licitants / Acuerdo Mesa Contratación: admisión e inadmisión de solicitantes (03/07/2012) resolución

LOT / LOTE 1

 Acord Mesa Contractació: Anunci valoració sobres 2 del Lot 1 /  Acuerdo Mesa Contratación: Anuncio valoración sobres 2 del Lote 1 (09/01/2013) resolución

 

Resultat de la valoració dels aspectes quantificables per mitjà de l'aplicació de fórmules del Lot 1 (sobre 3) / Resultado de la valoración de los aspectos cuantificables por medio de la aplicación de fórmulas del Lote 1 (sobre 3)

LOT / LOTE 2

Acord Mesa Contractació: Anunci valoració sobres 2 del Lot 2 /  Acuerdo Mesa Contratación: Anuncio valoración sobres 2 del Lote 2 (30/10/2013) resolución

Correció del Acord Mesa Contractació: Anunci valoració sobres 2 del Lot 2 / Corrección del Acuerdo Mesa Contratación: Anuncio valoración sobres 2 del Lote 2

Resultat de la valoració dels aspectes quantificables per mitjà de l'aplicació de fórmules del Lot 2(sobre 3) / Resultado de la valoración de los aspectos cuantificables por medio de la aplicación de fórmulas del Lote 2 (sobre 3)

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empreses adjudicataries

Empresas adjudicatarias

     Lot / Lote 1:

- AIC EQUIP S.L.

- UTE RAFAEL SELVA-LEING SL-PREMEA SL-DOS MIL TRES S.L.

- UTE ESCARIO ARQUITECTOS SAP-ÁREAS INGENIERÍA Y ARQUITECTURA SL

- LUIS CARRATALA CALVO

- MASTER SA DE INGENIERÍA Y ARQUITECTURA    

--------------------------------------------------------------------

     Lot / Lote 2:

-UTE 2003 PROJECT MANAGEMENT DE HATITATGES I SERVICIS SLP - LEING SL - PREMEA SLP

-AIC EQUIP S.L.

-CONSULTING DE INGENIERÍA ICA S.L.

-LUIS CARRATALA CALVO

-UTE VALNU SERVICIOS DE INGENIERÍA S.L.-SANTA TECLA ARQUITECTOS S.L.P. 

Duració del contracte

Duración del contrato

24 mesos / meses
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

Lot / Lote 1: 04/03/2013

Lot / Lote 2: 10/12/2013

Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

     Lot / Lote 1: 04/03/2013

     Lot / Lote 2: 26/12/2013

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

Lot / Lote 1: 28/03/2013

Lot / Lote 2: 16/01/2014

Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

Lot / Lote 1: 29/04/2013

Lot / Lote 2: 16/01/2014

Data publicació als diaris oficials

Fecha publicación en los diarios oficiales

Lot / Lote 1: DOUE, BOE, DOCV

Lot / Lote 2: DOUE, BOE, DOCV, corre. DOCV

PRÒRROGA / PRÓRROGA

Data de la pròrroga

Fecha de la prórroga

Lot / Lote 1: 28/03/2015
Període prorrogat

Período prorrogado

Lot / Lote 1: 1 any / 1 año
[<] Tornar/Volver

Més informació/Más información: contratacion@uv.es                  Darrera actualització Última actualización: 30/01/2014