Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2016 0027 SU 005  
Descripció

Descripción

Subministrament de  divers material esportiu amb destinació al Servei d'Educació Física i Esports

Suministro de diverso material deportivo con destino al Servei d'Educació Física i Esports

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert/Abierto
Pressupost autoritzat

Presupuesto autorizado

169.400 € (IVA inclòs / incluido)

Publicació  als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

     

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación en el perfil de contratante

23/03/2016  Anunci/Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

 27/04/2016
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

11/05/2016 a les 12:30 hores a la Sala de Juntes del Nivel 1

11/05/2016 a las 12:30 horas en la Sala de Juntas del Nivel 1

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

Es publicarà en el perfil de contractant i es comunicarà als licitadors

Se publicará en el perfil de contratante y se comunicará a los licitadores

Plec clàusules administratives particulars (PCAP) i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares(PCAP) y anexos

Accés al Plec, annexes I-XII

Acceso al pliego, anexos I-XII

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Accés al quadre de característiques

Acceso al cuadro de características

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques, annexe 1

  annexe 2

 

Pliego de Prescripciones Técnicas, anexo 1

  anexo 2

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa/Información administrativa:

Unitat de Gestió de Contractació de Subministraments, tfno 963864209

b) Informació tècnica/Información técnica: José Campos Granell, tfno 963983235

c) L'horari del Registre General de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Del 24 de marÇ fins al 4 d'abril s'haurà de consultar l'horari de Registre a la pàgina www.uv.es/registre (tfno 963983324). Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes.  Del 24 de marzo al 4 de abril  deberá consultarse el horario de Registro en la página www.uv.es/registre (tfno 963983324). Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992

d) El Servei de Contractació Administrativa romandrà tancat del 29 de marÇ al 4 d'abril/ El Servicio de Contratación Administrativa permanecerá cerrado del 29 de marzo al 4 de abril

Nombre de licitadors

Número de licitadores

2
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 (05/05/2016)/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (05/05/2016) resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

RESOLUCIÓ DESISTIMENTRESOLUCIÓN DESISTIMIENTO 
Import adjudicació

Importe adjudicación

 
Duració del contracte

Duración del contrato

 
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

 
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

 

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

 
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

 
Data publicació als diaris oficials

Fecha publicación en los diarios oficiales

 
[<] Tornar/Volver

Més informació: contratacion@uv.es                  Darrera actualització: 12/09/2016