Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2017 0040 SU 013
Descripció

Descripción

Subministrament d'un difractòmetre de raigs x de monocristall amb 2 radiacions per tub microfoco d'última generació i sistema criogènic de baixa temperatura amb destinació a l'Institut de Ciència Molecular (ICMol)

Suministro de un difractómetro de rayos x de monocristal con 2 radiaciones por tubo microfoco de última generación y sistema criogénico de baja temperatura con destino al Institut de Ciència Molecular (ICMol)

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert /Abierto
Pressupost

Presupuesto

534.706,26 (IVA INCLÒS/INCLUIDO)
Publicació  als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

     

Image result for simap ted    Image result for simap ted

 

Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación en el perfil de contratante

28/04/2017  Anunci/Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

05/06/2017
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

14/06/2017 a les 12:00 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

14/06/2017 a las 12:00 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

Es publicarà en el perfil de contractant i es comunicarà als licitadors

Se publicará en el perfil de contratante y se comunicará a los licitadores

Plec clàusules administratives particulars (PCAP) i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares(PCAP) y anexos

Accés al Plec, annexes

Acceso al pliego, anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

 

 

 

Accés al quadre de característiques

Canvi lloc de destinació resolución

 

 

Acceso al cuadro de características

Cambio lugar de destino resolución

 

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

 

Pliego de Prescripciones Técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa/Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Subministraments, Tfno 963983551, e-mail contratacion.suministros@uv.es

b) Informació tècnica/Información técnica: Miguel Julve Olcina, Tfno 963544440, e-mail miguel.julve@uv.es

Malva Liu González, Tfno 963543327, e-mail malva.liu@uv.es

c) L'horari del Registre General de 9 a 14 h i de 16 a 18 h de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques) / El horario del Registro General es de 9 a 14 h y de 16 a 18 h de lunes a viernes. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

d) Aquest contracte està finançat amb càrrec a la convocatòria de l'any 2015 per a la concessió d'ajudes a infraestructures i equipament cientificotècnic del Subprograma estatal d'infraestructures científiques i tècniques i equipament (Resolució de 7 de desembre de 2016, de la Secretaria d'Estat d'Investigació , Desenvolupament i Innovació i presidenta de l'Agència Estatal d'Investigació), i compta amb cofinançament del Programa Operatiu de Creixement Intel·ligent FEDER 2014-2020 gestionat pel Ministeri d'Economia i Competitivitat per import del 50% del seu cost subvencionable / Este contrato está financiado con cargo a la convocatoria del año 2015 para la concesión de ayudas a infraestructuras y equipamiento científico-técnico del Subprograma estatal de infraestructuras científicas y técnicas y equipamiento (Resolución de 7 de diciembre de 2016, de la Secretaría de Estado de Investigación, Desarrollo e Innovación y Presidenta de la Agencia Estatal de Investigación), y cuenta con cofinanciación del Programa Operativo de Crecimiento Inteligente FEDER 2014-2020 gestionado por el Ministerio de Economía y Competitividad por importe del 50% de su coste subvencionable

Nombre de licitadors

Número de licitadores

1
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORD ADOPTAT PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDO ADOPTADO POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (08/06/2017) resolución

 RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2 / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIOS DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (15/06/2017) resolución

 

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

BRUKER ESPAÑOLA, S.A.
Import d'adjudicació

Importe de adjudicación

532.400 (IVA INCLÒS/INCLUIDO) 
Duració del contracte

Duración del contrato

70 dies / días
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

12/07/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

13/07/2017 

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

04/08/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

05/09/2017 
Data publicació als diaris oficials

Fecha publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted     
[<] Tornar/Volver

Més informació: contratacion@uv.es                  Darrera actualització: 19/09/2017