banner_cirque

 

         

En el marc de l'acord entre el Cirque du Soleil i la Universitat de València, entre els dies 5 i 7 de juliol es desenvoluparà un seminari de 6 hores de durada que abordarà la temàtica del TALENT i la CREATIVITAT, basant-se en el cas del Cirque com a model de canvi per a assolir la innovació i la generació d'ocupació. El seminari és gratuit i s'estendrà una certificació de participació als assistents.

Aquest seminari està adreçat a estudiants de la Universitat de València, principalment de l'àmbit del postgrau, així com a professionals d'indústries creatives valencianes amb valors propis d'un generació preparada per al canvi i les noves idees en la societat del coneixement.

La gestió del talent en la societat del coneixement, el model de negoci de Cirque du Soleil i el procés creatiu del show Corteo, el manteniment de la integritat artística al llarg d'una gira mundial, així com els reptes de treballar amb un equip multicultural en un ambient internacional i àmbits de gestió com són el marketing i les relacions públiques en el cas del Cirque du Soleil són els principals continguts d'un seminari que comptarà amb una visita guiada a les instal·lacions del Cirque du Soleil ubicades al Campus de Tarongers.

En el procés de selecció dels participants al seminari es valorarà principalment l'afinitat dels màsters oficials i/o dels estudis de grau a la gestió del talent i el desenvolupament creatiu, l'expedient acadèmic de l'estudiant i la seua trajectòria i motivació en l'àmbit de la creació i la gestió del talent i el coneixement.

Per a sol·licitar la participació en el seminari, els estudiants de grau hauran d'enviar, abans de l'1 de juliol, un correu electrònic a l'adreça crea@uv.es amb el seu currículum i carta de motivació per a la participació en el seminari.

En el cas dels estudiants de postgrau, hauran de remetre, abans de l'1 de juliol, el seu currículum i una carta de motivació per a la participació en el seminari al director del màster en què estan matriculats.


INFORMACIÓ ADDICIONAL:

Programa seminari