foto Ana Isabel Fernandez Mesa
ANA ISABEL FERNANDEZ MESA
PDI-Catedratic/a d'Universitat
Cap de Seccio-Servei
Cap d' Iniciatives Uv Ocupacio
Àrea de coneixement: ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Departament: Direcció d'Empreses 'Juan José Renau Piqueras'
Dpto. Dirección de Empresas “Juan José Renau Piqueras” Universidad de Valencia- Facultad de Economía Avda. de los Naranjos s/n, 46022, Valencia Despacho 1C05. Tutorías miércoles de 12:30 a 13:30 y viernes de 9:30 a 11:30. Teléfono 963864438
(9638) 64438
Biografia

Anabel Fernández és llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses, màster en Estratègia Empresarial i doctora en Direcció d’Empreses per la Universitat de València, on va rebre el premi extraordinari de postgrau i de doctorat. En la seua trajectòria laboral ha treballat en el departament d’inversions d’una entitat financera, com a agent de desenvolupament local en el sector públic i com a assistent d’investigació al Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC). Des de 2010 treballa a la Facultat d’Economia de la Universitat de València, on imparteix assignatures relacionades amb l’estratègia empresarial i la gestió de la innovació. Ha sigut investigadora visitant a l’Erasmus University Rotterdam i a la Université de Bordeaux. Ha sigut codirectora del grup d’interés en estratègia empresarial del congrés European Academy of Management (EURAM) i membre del board d’esta associació. També va codirigir el Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans de la Universitat de València. Actualment coordina la secció d’eixides professionals d’UVocupació de la Universitat de València i és editora associada de la revista European Management Journal. Els seus interessos d’investigació se centren en l’aprenentatge organitzatiu, la innovació, l’emprenedoria i les capacitats dinàmiques des de la perspectiva de l’estratègia empresarial. Ha publicat sobre estes qüestions en revistes com Long Range Planning, Technovation, Industrial Marketing Management i International Business Review, entre altres.

Asignatures impartides i modalitats docents