Cristina Aragonés-Jericó, llicenciada en ADE i en ITM per la Universitat de València (2003) i Doctora en Màrqueting per la mateixa universitat (2013). Actualment treballa com a professora permanent laboral (2022), adscrita al Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València. És membre del grup de recerca MarkAp i col·laboradora del grup de recerca POMA des de l'any 2019. Codirectora del grup consolidat d’innovació docent MarkAct des de la seua creació (any 2023).
Les seues àrees d'investigació es centren en els àmbits de innovació educativa, màrqueting aplicat al comportament del consumidor, posicionament i marca. En aquests àmbits, ha participat en projectes de recerca internacionals (FORTHEM, CUES) i nacionals (SERVDIST, ENFRONTERA).
Ha publicat capítols de llibre relacionats amb el seu camp d’investigació i articles en revistes revisades per parells (per exemple, Journal of Hospitality and Tourism Management, British Food Journal, International Journal of Sports Marketing and Sponsorship, Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, entre altres revistes rellevants). També ha presentat treballs en congressos nacionals i internacionals del àrea i és revisora de revistes científiques.
| 01/09/2025 - 27/01/2026 |
| LUNES de 10:30 a 13:30 1P16 DESPATX Planta 1 FACULTAT D'ECONOMIA |
| Observacions |
| Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |