foto Amelia Rosa Granda Piñan
AMELIA ROSA GRANDA PIÑAN
PDI-Ajudant Doctor/A
Àrea de coneixement: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Departament: Didàctica i Organització Escolar
Biografia

La Dra. Amelia R. Granda-Piñán és actualment Professora Ajudant Doctora en el Departament de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de València. És Mestra especialista en Llengua estrangera (anglés) i Llicenciada en Antropologia Social i Cultural. Posseïx a més un Màster en Investigació Universitària i un altre en Direcció i Gestió de Centres. És Doctora en Educació amb Menció Internacional des de l'any 2016. A més, és funcionària de carrera del cos de Mestres, actualment en excedència.

En els seus 16 anys d'experiència com a docent en els ensenyaments reglats no universitaris, ha impartit classe com a tutora i com a especialista d'anglés en diferents centres privats-concertats i públics de la Comunitat Valenciana, tant en Educació Infantil com Educació Primària. A més, ha exercit els càrrecs de Secretària, Cap d'estudis i Direcció. Igualment, ha sigut assessora de formació del professorat per a la xarxa CEFIRE durant 7 anys. D'altra banda, ha participat en diferents projectes europeus (Comenius, Erasmus, eTwinning, Erasmus+), coordinant algun d'ells a nivell internacional. També ha estat vinculada a la creació i desenrotllament de la iniciativa "Aules Transformadors d'Espais i Metodologies Educatives" de la Conselleria d'Educació. 

La seua labor investigadora se centra en la innovació educativa i la millora dels entorns d'aprenentatge, amb un enfocament particular en la inclusió i l'adaptació als reptes del segle XXI. El seu treball aborda la implementació d'entorns innovadors d'aprenentatge com a resposta als desafiaments educatius actuals, destacant la importància d'espais flexibles i pràctiques pedagògiques centrades en l'alumnat. És coautora d'articles com "Els Entorns Innovadors d'Aprenentatge com a resposta als reptes educatius del segle XXI" i "L'Aula del Futur, una oportunitat per al desenrotllament de la competència digital docent".

És col·laboradora del Grup d'Investigació EDI (Educació Digital i Innovació) de la Universitat Autònoma de Madrid (UAM) i investigadora col·laboradora del projecte ILESE (Innovative Learning Environments and Student Experience: The Evidence) de la Universitat de Melbourne (Austràlia).

Asignatures impartides i modalitats docents
Tutories
01/09/2024 - 26/01/2025
MIÉRCOLES de 16:00 a 17:30 null null null
27/01/2025 - 31/07/2025
JUEVES de 10:00 a 13:00 DESPATX ASSOCIATS D.02.15 Planta 2 FACULTAT DE MAGISTERI
Observacions
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València