Dr. Javier Casanoves-Boix té 18 anys d'experiència laboral enfocada al camp empresarial, i especialment a l'àrea de Màrqueting. Tretze d'ells, dedicats al món universitari. Llicenciat en ADE i Doctor en Màrqueting, des de 2024 és professor del Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València.
Com a experiència docent, ha col·laborat en diverses institucions públiques i privades, havent impartit 92 assignatures repartides en les àrees de Grau, Postgrau i FP. Junt amb això, ha dirigit nombrosos treballs fi de titulació, membre en tribunals i fetes tasques de gestió acadèmica. A més, ha col·laborat en iniciatives d'innovació educativa.
Com a experiència investigadora, ha contribuït en diversos equips i projectes d'investigació, albergant un total de 47 publicacions, repartides en articles, llibres i capítols de llibre. Al costat d'això, ha participat com a ponent en nombrosos congressos de caràcter nacional i internacional. Els seus interessos d'investigació se centren en el Màrqueting i el Brànding.
Com a experiència empresarial, ha col·laborat en empreses de sectors variats, destacant Gran Consum, Cosmètica i Moda, desenrotllant tasques de "Brand & Product Management". A més, ha gestionat projectes de Màrqueting enfocats a professionals autònoms.