CESAR GALLART PALAU
PDI-Ajudant Doctor/A
Àrea de coneixement: DIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA
Departament: Didàctica de la Matemàtica
Asignatures impartides i modalitats docents
Tutories
| 01/09/2025 - 27/01/2026 |
| MARTES de 09:30 a 12:30 DESPATX D.03.16 Planta 3 FACULTAT DE MAGISTERI |
| Observacions |
| Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |
Formació acadèmica
Publicacions en revistes
Altres Publicacions
Activitats anteriors
Profesor Secundaria/Bachillerato. . . 01/02/2005 - 22/09/2023.
Profesor Master formación del Profesorado. . . 01/09/2010 - 30/06/2022.
Profesor Secundaria/Bachillerato. . . 11/03/1999 - 01/02/2005.
Docencia de 30 h en Curso formación profesorado, 'Setmana de la modelització'. . . 06/03/2019 - 15/05/2019.
Docencia de 30 h en Curso formación profesorado, 'Setmana de la modelització'. . . 30/09/2020 - 02/12/2020.
Docencia de 30 h en Curso formación profesorado, 'Setmana de la modelització'. . . 18/11/2021 - 27/01/2022.
Docencia de 9 h en Curso formación profesorado, 'Conectando las matemáticas con la realidad'. . . 30/10/2021 - 03/02/2022.
Organització d'activitats de R+D
Conferències
La modelización matemática desde la perspectiva del profesor de secundaria. (VI Jornadas de Modelización Matemática), 05/06/2018. Universitat de València. ESPANYA.
Análisis de los procesos de resolución de tres tareas de modelización. (I Congreso CTEM de la Comunitat Valenciana), 01/07/2016. IES Benlliure (València). ESPANYA.
Participacions a Congressos
César Gallart, Irene Ferrando, Lluís M. García-Raffi (2016). Análisis de los procesos de resolución de tres tareas de modelización. (Ponència). I Congrés CTEM . ESPANYA
Segura, C.; Gallart, C.; Ferrando, I. (2024). Influence of prior knowledge on pre-service teachers' performance in solving Fermi problems. (Comunicació). 47th Psychology of Mathematics Education Conference (PME 47) Segura, C.; Gallart, C., & Ferrando, I. (2024). Influence of prior knowledge on pre-service teachers' performance in solving Fermi problems. En: T. Evans, O. Marmur, J. Hunter, G. Leach & J. Jhagroo (Eds.), Proceedings Of The 47 Th Conference Of The International Group For The Psychology Of Mathematics Education (p. 211-212). PME . Auckland . NOVA ZELANDA
Gallart, C.; Segura, C.; Ferrando, I.; Albarracín, Ll. (2024). Estudio exploratorio de la confianza y rendimiento de futuros maestros resolviendo problemas de Fermi: in situ vs asistidos por IA. (Poster). XXVII Simposio de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (XXVII SEIEM) Gallart, C., Segura, C., Albarrcín, L. y Ferrando, I. (2024). Estudio exploratorio de la confianza y rendimiento de futurosmaestros resolviendo problemas de Fermi: in situ vs asistidos por IA. En N. Adamuz-Povedano, E. Fernández-Ahumada,N. Climent y C. Jiménez-Gestal (Eds.), Investigación en Educación Matemática XXVII (p. 585). SEIEM . Córdoba . ESPANYA
Tesis, tesines i treballs