Maria Huguet es va llicenciar en Comunicació Audiovisual per la Universitat de València el 2003. El 2011 va obtenir el grau de Doctora en Comunicació Audiovisual per aquesta mateixa Universitat amb una tesi amb el títol de "Televisió enriquida: la simbiosi entre televisió i coneixement" amb qualificació de "Summa cum laude."
La seua experiència laboral es reparteix entre l'audiovisual i la comunicació digital en l'àrea de branding i màrqueting. Ha treballat en realització per a RTVV, la VIU i productores audiovisuals com Quatre Films; i com digital manager a Everxio i actualment, Baluard Estudio.
Va realitzar el 2006 un Màster en Direcció de Comunicació i Noves Tecnologies (COSO) i el 2017 un Curs d'especialització en Màrqueting digital (EDEM-ISDI).
Des del 2015, és Professora Associada a la Universitat de València on ha impartit les assignatures de:
"Tecnologies audiovisuals d'adquisició"
"Disseny de Projectes Interactius"
"Comunicació interactiva"
"Tecnologies de la Comunicació I"
Anteriorment va ser Professora Associada a la Universitat de Múrcia de les assignatures de:
"Deontologia Professional"
"Direcció, Producció i Realització audiovisual".
Publicacions:
01/09/2024 - 26/01/2025 |
LUNES de 11:00 a 12:30 null null null |
01/09/2024 - 26/01/2025 |
VIERNES de 10:00 a 11:00 null null null |
Observacions |
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |