IRENE LACRUZ PEREZ
PDI-Ajudant Doctor/A
Àrea de coneixement: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
Departament: Didàctica i Organització Escolar
64609
Asignatures impartides i modalitats docents
Tutories
01/09/2024 - 26/01/2025 |
LUNES de 10:00 a 11:00 DESPATX ASSOCIATS D.02.16 Planta 2 FACULTAT DE MAGISTERI |
01/09/2024 - 26/01/2025 |
JUEVES de 10:30 a 12:30 DESPATX ASSOCIATS D.02.16 Planta 2 FACULTAT DE MAGISTERI |
27/01/2025 - 31/07/2025 |
MARTES de 16:00 a 17:30 DESPATX ASSOCIATS D.02.16 Planta 2 FACULTAT DE MAGISTERI |
27/01/2025 - 31/07/2025 |
MIÉRCOLES de 11:00 a 12:30 DESPATX ASSOCIATS D.02.16 Planta 2 FACULTAT DE MAGISTERI |
Observacions |
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |
Formació acadèmica
Publicacions en revistes
Projectes
ANÁLISIS DE LA PERCEPCIÓN SOCIAL DEL TRASTORNO DEL ESPECTRO AUTISTA: PROPUESTAS E IMPLICACIONES EDUCATIVAS. 2020 - 2021. Conselleria de Innovación, Universidades, Ciencia y Sociedad digital. Generalitat Valenciana. . IP: Pilar Sanz-Cervera.
La pràctica del mindfulness en la formació inicial del professorat com a ferramenta d'atenció a la diversitat. 2023 - 2024. Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. . IP: Sanz-Cervera, Pilar; Tijeras-Iborra, Amparo.
Creación de materiales curriculares para estudiantes con NEE. Una experiencia de aprendizaje-servicio en la formación de maestros y maestras. 2020 - 2021. Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. . IP: Raúl Tárraga Mínguez.
Propuesta de actividades transversales (estudios de casos) entre dos asignaturas para el fomento de la coordinación docente en el máster de Educación Especial. 2021 - 2022. Vicerrectorado de Empleo y Programas Formativos de la Universidad de Valencia. . IP: Gemma Pastor Cerezuela y Raúl Tárraga Mínguez.
Ús de les xarxes socials per a afavorir la conformació d'actituds positives dels futurs mestres cap a l'educació inclusiva. 2023 - 2024. Vicerectorat de Formació Permanent, Transformació Docent i Ocupació de la Universitat de València. . IP: Raúl Tárraga Mínguez e Irene Gómez Marí.
De la práctica a la teoría. Análisis de casos prácticos en la educación inclusiva. 2022 - 2023. Vicerrectorado de Transformación Docente y Formación Permanente de la Universidad de Valencia. . IP: Irene Gómez Marí e Irene Lacruz Pérez.
La educación de las alumnas con trastorno del espectro autista: una investigación sobre la intersección de género. 2024 - 2025. Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació. . IP: Irene Lacruz Pérez.
Los centros de educación especial desde el paradigma de la LOMLOE: centros de apoyo a colegios ordinarios y educación de estudiantes que requieren apoyos muy especializados (CEELOMLOE). 2024 - 2028. Plan de I+D+i, Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades. . IP: Raúl Tárraga Mínguez; Pilar Sanz Cervera.
Articles en web UV