Profesor Ajudant Doctor en el departament De Psicologia Social (IDOCAL).
Graduat en Psicología (Universitat de Valencia). Doble Máster Internacional Erasmus Mundus en Psicología del treball, organitzacions y RRHH (Universitat de Valencia- Universidad de Coimbra). Investigador contractat de la Cátedra INNOVA LABORA-UV (2017) y Personal investigador en formación a través de una beca FPU (MECD) (2017-Actualidad).
Tesis doctoral centrada en equips de treball en entorns dinàmics y Comunitats Virtuals. La seua investigació es centra en el sentit de comunitat virtual en diversos tipus de comunitats virtuals. D'altra banda, la Tesi estudia els equips virtuals i el efecte que te la diversitat sobre el benestar i el rendiment. En l'àmbit personal interessat en intel·ligència artificial, Deep Learning, Economia GIG i l'impacte en la societat (implicacions per als treballadors i el seu entorn), així com els aspectes étics d'aquestos nous camps de coneiximent .
Publicacions.
- Gamero, N., González-Anta, B., Orengo, V., Zornoza, A. & Peñarroja, V. (2021). Is Team Emotional Composition Essential for Virtual Team Members’ Well-Being? The Role of a Team Emotional Management Intervention. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(9), 4544. https://doi.org/10.3390/ijerph18094544
- González-Anta, B., Orengo, V., Zornoza, A., Peñarroja, V., & Gamero, N. (2021). Sustainable Virtual Teams : Promoting Well-Being through Affect Management Training and Openness to Experience Configurations. Sustainability, 13(6), 3491. https://doi.org/10.3390/su13063491
- González-Anta, B., Villajos, E., Valls, V., Peiró, J.M. (2021). La detección de necesidades formativas. Teoria y aplicación en el ámbito público. En Eva Lira (Ed.). Bienestar Social: organizaciones saludables. (pp. 213-225). Valencia: Tirant Humanidades.
- González-Anta, B., Orengo, V., Zornoza, A., Gamero, N., & Peñarroja, V. (2020). Collaboration and Performance in Virtual Teams with Faultlines: An Emotional Management Intervention. Revista Psicologia: Organizações e Trabalho, 20(4), 1237-1246. https://doi.org/10.17652/rpot/2020.4.08
- Holtz, K., Orengo Castella, V., Zornoza Abad, A., & González-Anta, B. (2020). Virtual team functioning: Modeling the affective and cognitive effects of an emotional management intervention. Group Dynamics: Theory, Research, and Practice, 24(3), 153-167. http://dx.doi.org/10.1037/gdn0000141
- Peñarroja, V., González-Anta, B., Orengo, V., Zornoza, A. & Gamero, N. (2020). Reducing relationship conflict in virtual teams with diversity faultlines: The effect of an online affect management intervention on the rate of growth of team resilience. Social Science Computer Review. 1-17. https://doi.org/10.1177/0894439320907575.
- González-Anta, B., Orengo, V., Zornoza, A., Peñarroja, V., & Martínez-Tur, V. (2021). Understanding the Sense of Community and Continuance Intention in Virtual Communities: The Role of Commitment and Type of Community. Social Science Computer Review. 39(3) 335-352 https://doi.org/10.1177/0894439319859590
- González-Anta, B., Pérez de la Fuente, I., Zornoza, A.,& Orengo, V. (2019), Cap 4. Factores explicativos de la intención de continuar en comunidades virtuales de práctica . En Lira, E. M. [Ed. ](2019). Libro de actas del I Congreso Internacional de Psicología de Organizaciones Saludables. España, Zaragoza: Prensas Universitarias de Zaragoza. ISBN: 978-84-09-06321-5. pp. 18-19
- González-Anta, B., Villajos, E., Valls, V. & Peiró, J.M. (2019). Capítulo 1. Organizaciones públicas saludables: una intervención desde la Cátedra INNOVA LABORA-UV. En Lira, E. M. [Ed. ](2019). Libro de actas del I Congreso Internacional de Psicología de Organizaciones Saludables. España, Zaragoza: Prensas Universitarias de Zaragoza. ISBN: 978-84-09-06321-5. pp. 13-14.
- González de Anta, J.B. y Oliver, A. (2016). Emprendimiento y personalidad. En Oliver, A. (ed). Emprendimiento en educación: Una mirada científica al emprendimiento desde la educación. ISBN 978-3-639-60565-5. pps. 55 a 108.
Congressos
comité organizador: II Jornadas VITEM: Digitalización y trabajo colaborativo online: estrategias para mejorar el bienestar y la eficacia. 19 Mayo-2021.
González-Anta, B., Peñarroja, V., Zornoza, A., Orengo, V., Alves, M. & Dimas, I. (2020). Conflicting views in online student groups: boosting trust through affect management training and the mediating role of task and process conflict. European Continuous Conference on Collaborative Conflict (E4C). Online. 9 Diciembre-2020
González-Anta, B.; Orengo, V. & Zornoza A. Improving team engagement of virtual teams: The role of emotional management and the influence of team personality composition. X Scientific conference on HR psychology research. University of Valencia ( Valencia, Spain), 8-10 septiembre., 2020