Lidia Valera Ordaz és Doctora en Comunicació (Premi Extraordinari, 2014), Especialista en Tècniques de Recerca Social i Anàlisi de Dades (Centro de Investigaciones Sociológicas, 2015), Llicenciada en Ciències Polítiques i de l'Administració (UNED, 2017) i Llicenciada en Periodisme (Universitat de València, 2009). Actualment treballa com a Professora Titular de Periodisme en la Universitat de València, després d'haver estat Professora Ajudant Doctor en la Universitat de Valladolid i després de gaudir d'un contracte de recerca postdoctoral entre la Universitat de València i Suffolk University (Boston, USA), finançat per la Generalitat Valenciana. Les seves línies de recerca s'inscriuen en la cruïlla entre la ciència de la comunicació i la ciència política, amb un especial interès en la construcció del discurs mediàtic i públic, l'esfera pública digital, i la sociologia del consum mediàtic en sentit ampli. És membre de dos grups estables de recerca: Grup de Recerca Mediaflows (https://mediaflows.es/es) i Media Research and Action Project (https://www.mrap.info/). Ha publicat més de trenta articles en revistes científiques i assistit a més d'una trentena conferències nacionals i internacionals. També ha participat en nombrosos projectes de recerca finançats pel Pla Nacional de R+D; realitzat estades de recerca en centres d'Itàlia, França, Suècia i els Estats Units (Institut d'Etudes Avancées de Paris, Suffolk University, Sciences-Po, Boston College, Università degli Studi di Milano, Swedish Collegium for Advanced Study i Université Paris 8); i impartit docència en el Grau de Periodisme de la Universitat de Valladolid, el Grau i la Llicenciatura de Periodisme de la Universitat de València, així com en el Màster en Màrqueting Polític de la Universitat Catòlica de València.
01/09/2024 - 26/01/2025 |
MIÉRCOLES de 17:00 a 19:00 null null null |
Observacions |
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |