Patricia Santateresa Bernat és doctora en Màrqueting per la Universitat de València i professora en l’àrea de Comercialització i Investigació de Mercats. Comptabilitza més de quinze anys d’experiència docent universitària —tant presencial com en línia— junt amb una sòlida trajectòria investigadora en màrqueting, turisme, innovació educativa i adopció tecnològica. Ha impartit assignatures en diferents institucions, coordinat TFG i TFM i participat en projectes d’innovació docent. Acreditada per l’ANECA com a Ayudante Doctora, Professora d’Universitat Privada i Contractada Doctora, destaca per un enfocament clar, aplicat i orientat a l’impacte. Les seues línies de recerca inclouen l’emprenedoria, les empreses de base científica, la marca personal i la legitimitat, integrant la diversitat i la inclusió amb una visió actual i estratègica.
| 01/09/2025 - 27/01/2026 |
| JUEVES de 14:00 a 15:00 4P14 AULA MÀRKETING Planta 4 FACULTAT D'ECONOMIA |
| 01/09/2025 - 27/01/2026 |
| MIÉRCOLES de 15:00 a 17:00 4P14 AULA MÀRKETING Planta 4 FACULTAT D'ECONOMIA |
| 28/01/2026 - 31/07/2026 |
| MIÉRCOLES de 10:00 a 13:00 4P14 AULA MÀRKETING Planta 4 FACULTAT D'ECONOMIA |
| Observacions |
| Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |