Rafael Currás Pérez és actualment Catedràtic d'Universitat en el Departament de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València. És Llicenciat en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Politècnica de València (Facultat d'Estudis de l'Empresa), i va obtindre el Doctorat en Màrqueting per la Universitat de València en 2007. Els seus interessos d'investigació inclouen la relació entre Responsabilitat Social Corporativa i comportament del consumidor, el consum ètic i responsable, l'estudi del comportament en línia en l'àmbit turístic i l'anàlisi de noves formes de comunicació promocional. La seua investigació ha aparegut, entre altres revistes, en Tourism Management, Journal of Business Research, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Journal of Business Ethics o Computers in Human Behaviour, entre altres. La seua experiència professional se centra en investigació per contractes universitat-empresa i és consultor d'investigació de mercats en el sector no lucratiu. Ha gaudit d'estades d'investigació en IESEG School of Management (Lilla, França), la Universidad Nacional de Rosario (l'Argentina) i la Universidad de Quintana Roo (Mèxic).
28/01/2026 - 31/07/2026 |
MIÉRCOLES de 09:30 a 10:30 1E12 DESPATX Planta 1 FACULTAT D'ECONOMIA |
01/09/2025 - 27/01/2026 |
MIÉRCOLES de 09:30 a 12:30 1E12 DESPATX Planta 1 FACULTAT D'ECONOMIA |
28/01/2026 - 31/07/2026 |
MARTES de 12:00 a 14:00 1E12 DESPATX Planta 1 FACULTAT D'ECONOMIA |
Observacions |
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |