Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Formació online.
UVocupació: oferta formativa online amb crèdits (2n quadrimestre)

UVocupació, el servei d'inserció professional de la Universitat de València, ha obert l'oferta formativa online de cursos amb crèdits per al segon quadrimestre del curs acadèmic 2020-21. Amb aquestes propostes, tant l’estudiantat com el públic en general podran completar la seua formació adquirint habilitats amb l’objectiu de facilitar la seua inserció laboral.

Tots el cursos estan reconeguts amb crèdits de participació en tots els graus de la Universitat de València i es realitzaran de manera online a través de l’Aula Virtual.

El període de matrícula està obert i romandrà vigent fins al dia anterior al començament de cada curs.

Període De 22 de декабря de 2020 a 18 de апреля de 2021. Tots els dies de 08:00 a 00:00.

Lloc Online

Organitza

Universitat de València

Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius

Fundació General de la Universitat de València-UVocupació.

Contacta uvempleo@uv.es