Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Visita de Comitè d'Avaluació Externa

Comitè avaluació externa

Període de l'esdeveniment: De 24 de мая de 2021 a 25 de мая de 2021. y de 09:00 a 15:00.

Lloc de realització: En línia

Descripció:

La Universitat de València rebrà la visita del comitè que, en el marc del programa de renovació de l’acreditació de títols universitaris, ha d’avaluar els Programes de Doctorat en Comunicació i Interculturalitat, en Desenvolupament Local i Cooperació Internacional i en Sostenibilitat i Pau en l'Era Posglobal.

El Comitè d'Avaluació Extern, designat per l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP), està format per cinc membres de diferents universitats espanyoles. Durant la visita, els/les avaluadors/es s’entrevistaran amb diferents col·lectius involucrats en ells: equips directius, comissions acadèmiques, professorat, doctorands/des i egressats/des.

Organitza:

Escola de Doctorat