Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

XI Jornades científiques d'Investigació en Psicologia dels Recursos Humans. Inscripció oberta

Cartell de les jornades.

Període de l'esdeveniment: De 30 de июля de 2021 a 7 de сентября de 2021. , , , , , y de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Facultat de Psicología

Descripció:

En aquestes jornades s'analitzaran diferents tendències i temes que contribueixen al progrés de la societat. Alguns d'aquests temes són la promoció del benestar sostenible en les organitzacions, el desenvolupament del capital humà, els factors socials i organitzacionals que promouen l'ocupabilitat, els processos de resolució de conflictes i la influència de la digitalització en el treball. La participació d'investigadors júnior i sènior de diferents línies d'investigació en aquest camp, tant de la Universitat de València com de la Universitat de Sevilla, ens permetrà debatre i reflexionar sobre els reptes als quals s'enfronta actualment la nostra disciplina.

A més, comptem amb la participació del professor convidat Dr. Hannes Zacher (Institut de Psicologia de la Universitat Leizpig Wilhelm Wundt) i la professora Dra. Eva Méndez Rodríguez (Vicepresidenta Adjunta de Política d'Investigació, Open Science; professora adjunta del Departament de Biblioteconomia i Ciències de la Informació, Universidad Carlos III de Madrid).

Per a més informació, consulta el programa fent click ACÍ

INSCRIU-TE ACÍ (aforament limitat a 70 pax). Data límit: 4 de setembre a les 14:00

Organitza:

Aquestes jornades, organitzades per la Universitat de València, la Universidad de Sevilla i l'Institut IDOCAL,.

Contacta: ana.zornoza@uv.es