Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Física en pantalons vaquers

Unisocietat Cullera

Data: 22 de марта de 2021 de 19:00 a 20:30. .

Lloc de realització: Auditori Municipal de Cullera (el Mercat)

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Cullera, a càrrec del professor Roberto Pedrós Esteban.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Cullera. Obert a tot el públic.

Aquest cicle pretén complementar l’oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per la l’aposta de l’Ajuntament de Cullera, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents al municipi i a la comarca de la Ribera Baixa, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Cullera, Caixa Popular i la Diputació de València..

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: