Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Antígona eterna

Cartell

Període de l'esdeveniment: De 23 de марта de 2021 a 25 de марта de 2021. , y de 18:00 a 19:30.

Lloc de realització: Sala Matilde Salvador. Centre Cultural La Nau

Descripció:

Teatre a La Nau

Antígona eterna

De Sófocles Per Grupo Komos. Direcció Miguel Navarro

Després de la mort en lluita fratricida d'Eteocles i Polinices, els fills d'Èdip, Creont, nou senyor de la ciutat, prohibeix sota pena de mort enterrar el cadàver de Polinices, deixant-lo com a pastura per a gossos i ocells de rampinya. Antígona, malgrat la prohibició del seu oncle, decideix enterrar al seu germà, encara que això li coste la vida...

Amb Antígona, obra magistral i complexa, Sòfocles ens convida a la reflexió, a la moderació i a la intel·ligència, virtuts contres les que van pecar tant Creont com la mateixa Antígona.

Col•loqui cada dimecres amb les companyies en acabar la funció

Les entrades de teatre es podran reservar amb antelació a la Tenda de la Universitat a La Nau i als campus, o bé a la seua web (https://events.fundacio.es/o/5). Cada entrada costarà 2 €

Horari i col·loqui subjectes a canvi i realització per protocols COVID

Organitza:

Aula d'Arts Escèniques.