Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Màrqueting en l'hipermercat, quant de més compraràs?

Data: 23 de марта de 2021 de 19:00 a 21:00. .

Lloc de realització: Centre de formació de persones adultes Enric Valor, Alzira

Descripció:

Conferència "Màrqueting en l'hipermercat, quant de més compraràs?" del programa Universitat i Societat d'Alzira, a càrrec de la professora Carmen Pérez Cabañero (Dpt. Comercialització i Investigació de Mercats).

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat d'Alzira. Obert a tot el públic, encara que amb aforament limitat seguint les mesures de prevenció de Covid.

Aquest cicle pretén complementar l'oferta formativa de Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per l'aposta de l'Ajuntament d'Alzira, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents en el municipi i la comarca de la Ribera Alta, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament d’Alzira, Caixa Popular i la Diputació de València.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: