Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Emprenent en l'Economia del Donut (2ª edició)

Data: 28 de апреля de 2021 de 15:30 a 19:30. .

Lloc de realització: Online

Descripció:

El concepte d'Economia del Dònut, creat per la investigadora Kate Raworth (Oxford University), pretén reformular els fonaments de la visió econòmica tradicional per a incorporar l'esfera social i mediambiental al plantejament clàssic basat purament en el creixement econòmic. D'aquesta manera, es proposa reduir desigualtats i garantir la sostenibilitat ambiental.

El workshop Emprenent en l'Economia del Donut vol acostar aquest nou plantejament del mercat a l'ecosistema emprenedor universitari, debatent sobre les oportunidades i reptes associats al dònut.

Es poden presentar a aquesta convocatòria les persones matriculades en qualsevol grau, màster o doctorat de la Universitat de València durant el curs 2020/2021.

Organitza:

UVemprén Campus.