Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Economia Creativa per al desenvolupament sostenible

Cartell de la conferència

Data: 28 de апреля de 2021 de 18:30 a 20:00. .

Lloc de realització: En línia

Descripció:

Cicle de Conferències: Les persones i el seu entorn

Com influeixen els ODS en les persones

Economia creativa per al desenvolupament sostenible

28 d'abril de 2021

Presenta: Pilar Rueda, Delegada de Sostenibilitat de la Universitat de València

18:30h "La economía creativa como motor de desarrollo económico, social y ambiental"

Cristina Crespo. Vicedecana de Participació, Voluntariat i Igualtat, Facultat d'Economia de la Universitat de València.

19:00h "Las Finanzas Éticas: Destino responsable del Ahorro y del Crédito institucional y particular."

Enrique Asensi. Representante del grupo de trabajo "Comercio Justo, Compra pública Ética y Consumo Responsable"

de la CVONGD. Membre de Fiare i Xarxa Enclau

Modera: Sergio Belda. Membre del Grup de Treball de Comerç Just i de Proximitat de la Universitat de València. PDI del

Departament Treball Social i Serveis Socials, de la Universitat de València.

Inscripcions:

Cartell

Cicle organitzat per UV Sostenibilitat, Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible, Vicerectorat d'Igualtat, Diversitat y Sostenibilitat, Vicerrectorat d'Internacionalizació i Cooperació y La Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica

Organitza:

UV Sostenibilitat, Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible, Vicerectorat d'Igualtat, Diversitat y Sostenibilitat, Vicerrectorat d'Internacionalizació i Cooperació y La Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.

www.uv.es/uvsostenibilitat

Contacta: sostenibilitat@uv.es