Logo de la Universitat de València Logo Русский центр Logo del portal

Les extincions en la història de la vida

Unisocietat Riba-roja de Túria

Data: 29 de апреля de 2021 de 19:00 a 20:30. .

Lloc de realització: Saló d'Actes - Centre Social. Av. de la Pau, 1 Riba-roja de Túria

Descripció:

Conferència del programa Universitat i Societat de Riba-roja de Túria, a càrrec del professor Carlos Martínez Pérez, de l'Institut Cavanilles de Biodivesitat i Biologia Evolutiva -UV.

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat continua el cicle de conferències de la Universitat i Societat de Riba-roja de Túria.

Aforament limitat ateses les mesures AntiCovid estipulades.

Aquest cicle pretén complementar l'oferta formativa d'Unisocietat.

El programa Universitat i Societat sorgeix per l'aposta de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria, amb el suport de la Universitat de València, per la formació al llarg de la vida. Està dirigit a persones de 30 anys o més, residents en el municipi i comarca, que tinguen inquietud per aprendre i motivació per la cultura.

Organitza:

Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat en col·laboració amb l’Ajuntament de Riba-Roja de Túria, Caixa Popular i la Diputació de València..

Contacta: vicerec.territori.societat@uv.es / unitatsuport@uv.es

Més informació: