Servei d’Informàtica
Data de publicació: 16-11-2023
MISSIÓ
MISSIÓ
El Servei d’Informàtica de la Universitat de València té per missió dissenyar, planificar, gestionar, administrar i assegurar les infraestructures i els serveis basats en tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) que es presten a la comunitat universitària en els àmbits de la docència, la recerca i la gestió administrativa mitjançant les activitats següents: - Desenvolupar aplicacions de gestió universitària en tots els seus àmbits. - Gestionar els entorns TIC per al suport a la docència i la recerca. - Garantir la seguretat de la informació de la UV i gestionar les identitats corporatives de la comunitat universitària. - Administrar sistemes d’informació. - Facilitar suport de servidors i infraestructures per a xarxes de comunicacions i emmagatzematge de dades. - Oferir i promoure l’ús d’eines TIC de forma integral, assegurant un servei de qualitat i suport en l’atenció a les persones usuàries. - Observar i atendre la innovació tecnològica i les estratègies de transformació digital de les administracions públiques per a la seua aplicació. - Desenvolupar les propostes estratègiques de transformació digital de la Universitat de València. - Proveir dels recursos tecnològics per al desenvolupament de les competències digitals de la comunitat universitària.
VIGÈNCIA
Aquesta Carta de Serveis va ser aprovada per Joaquín Aldás-Manzano, Vicerector d’Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació, en data 21-06-2021.
La vigència de la carta serà de 4 anys a partir del dia 01-08-2021.
SERVEIS I COMPROMISOS
Servei 1: Gestionar projectes TIC institucionals desenvolupant aplicacions o serveis sol·licitats pel Consell de Direcció i autoritats acadèmiques i administratives de la UV.
ATENCIÓ A LES PERSONES USUÀRIES
Servei 2: Atendre i resoldre les demandes de suport TIC i d’informació formulades per la comunitat universitària i la ciutadania per a l’accés als recursos i serveis TIC prestats pel SIUV a través de l’Àrea de Qualitat i Atenció a les persones usuàries.
DIVULGACIÓ I DOCUMENTACIÓ TIC
Servei 3: Divulgar i documentar les aplicacions, eines i serveis TIC corporatives a la comunitat universitària.
DIVULGACIÓ I DOCUMENTACIÓ TIC
Servei 4: Proporcionar assessorament i suport tècnic als òrgans de govern, Comitè de Gestió i Coordinació de la Seguretat de la Informació de la Universitat de València per a l’elaboració de normes internes i protocols d’actuació en el marc del compliment normatiu de les TIC i la LOPD.
APLICACIONS
Servei 5: Proveir de suport tecnològic, aplicacions i serveis TIC al PDI, al PAS i a l’alumnat per garantir els processos de la gestió acadèmica i de matrícula de la Universitat de València: - Portal de l’alumnat - Gestió del calendari acadèmic - Gestió de plans d’estudis de grau, postgrau i doctorat - Oferta de llicenciatures i títols propis - Oferta d’estudis de grau, postgrau i doctorat - Pla d’ordenació docent (POD) - Fitxa tècnica dels mòduls - Guia docent de les assignatures - Gestió per a la cita de la matrícula - Matrícula i automatrícula de grau, postgrau i doctorat - Matrícula de llicenciatures i títols propis - Gestió acadèmica - Certificats d’estudis acadèmics - Gestió d’expedients i actes - Gestió de la targeta universitària intel·ligent - Gestió de beques - Gestió de rebuts - Gestió de mobilitat i relacions internacionals - Gestió de pràctiques externes - Gestió de treballs de final d’estudis - Gestió de tesis i documents d’activitats - Gestió de màsters interuniversitaris
APLICACIONS
Servei 6: Proveir d’aplicacions i serveis TIC a les persones investigadores de la Universitat de València, amb la finalitat de facilitar la gestió del treball investigador: - Gestió de la recerca (GREC) - Gestió d’infraestructures d’investigació (SABIO) - Memòria de recerca (AvalGREC) - Adscripció de persones investigadores (AdscriWeb) - Fons de recerca universitària (FIU) - Gestió de convocatòries i ajudes a la recerca (MECENAS) - Índex de producció científica (IPC) - Gestió de projectes de recerca (PACTUM)
APLICACIONS
Servei 7: Facilitar al PAS, al PDI i a l’alumnat, eines, aplicacions i serveis TIC amb l’objectiu de possibilitar i agilitar els processos de gestió administrativa de la Universitat de València: - Gestió de la dedicació de recursos humans a la docència, la recerca i l’administració (GDI / GDH) - Recursos humans - Nòmines i seguretat social - Gestió de la targeta universitària intel·ligent - Gestió de la contractació - Assessoria Jurídica - Escrutini electrònic - Gestió d’òrgans col·legiats (GOC)
APLICACIONS
Servei 8: Proporcionar aplicacions, eines i serveis TIC sol·licitats pel vicerectorat amb competències en matèria econòmica i la Gerència de la Universitat de València per a la implementació dels processos duts a terme per les unitats responsables de la gestió econòmica: - Comptabilitat analítica d’organismes autònoms (CANOA) - Servei contable (SICUV) - Aplicacions de càrrega externa en SICUV des d’aplicacions satèl·lits per a la integració de susbsistemes d’informació - Gestió i devolució de taxes - Gestió i facturació d’ingresos (GTI) - LICIT@ i perfil del contractant
APLICACIONS
Servei 9: Oferir recursos TIC per al desenvolupament de les activitats formatives no reglades gestionades per: - Servei de Llengües i Política Lingüística (SLPL) - Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) - Servei d’Esports - Extensió Universitària - Expedient generalitzat
APLICACIONS
Servei 10: Dotar de suport i desenvolupament TIC per a la gestió d’infraestructures i espais de la Universitat de València: - Gestió d’infraestructures de manteniment - Espais - Reserves - UBICA - Gestió de punts d’entrada físics (garatges, portes i torns)
APLICACIONS
Servei 11: Desenvolupar i posar a la disposició de la comunitat universitària i de la societat en general, l’accés a l’administració per via electrònica amb la finalitat de garantir la interoperabilitat d’actes administratius amb la Universitat de València: - SEU, Seu Electrònica Universitat de València (procediments, registre, signatura electrònica, verificació de documents i notificacions) - Portal de transparència - Sol·licituds de convocatòries de recerca, i de recursos humans PDI i PAS - Valisa electrònica - Tramitació electrònica - Tauler d’anuncis - Perfil de contractant - Bústia de queixes, suggeriments i felicitacions - Factura electrònica (FACE)
EINES TIC COL·LABORATIVES
Servei 12: Posar a disposició eines i serveis TIC perquè la comunitat universitària dispose de canals de comunicació i difusió digitals tant d’àmbit intern de la Universitat de València com per a la societat.
EINES TIC COL·LABORATIVES
Servei 13: Proveir espais d’emmagatzematge de dades remotes i eines TIC a la comunitat universitària que permeten el control d’accés compartit de fitxers en un entorn segur. - nUVol (https://nuvol.uv.es) - DISC (https://disco.uv.es)
EINES TIC COL·LABORATIVES
Servei 14: Proporcionar a la comunitat universitària eines i serveis digitals: - Sales de reunions virtuals i videoconferència - Plataforma de continguts multimèdia - Suport a la gravació, difusió i edició de continguts multimèdia
XARXES I COMUNICACIONS
Servei 15: Gestionar les instal·lacions, els punts de connexió i les intervencions en la infraestructura física de la xarxa propietat de la Universitat de València, amb la finalitat de garantir la connectivitat per a l’ús de la comunitat universitària.
XARXES I COMUNICACIONS
Servei 16: Dissenyar, mantenir i disposar per a l’ús la infraestructura lògica de la xarxa de transmissió de dades de la Universitat de València, per tal de garantir l’eficàcia, la continuïtat, l’optimització de recursos i la seguretat de la informació de les persones usuàries.
XARXES I COMUNICACIONS
Servei 17: Facilitar serveis de xarxa per al servei de telefonia IP per a l’ús en les comunicacions de veu de la comunitat universitària.
GESTIÓ DE LLICÈNCIES DE PROGRAMARI PER A ÚS INSTITUCIONAL
Servei 18: Posar a la disposició de la comunitat universitària un catàleg de programes adaptat a cada col·lectiu, perquè puguen desenvolupar l’activitat institucional que els corresponga (http://software.uv.es).
INFRAESTRUCTURA DE SUPORT A LA DOCÈNCIA I LA RECERCA
Servei 19: Proveir d’una plataforma TIC (http://aulavirtual.uv.es) per al desenvolupament de docència virtual, en la qual es configuren cursos i comunitats virtuals, tant per a complementar la docència presencial, com per a desenvolupar el treball col·laboratiu de la comunitat universitària.
INFRAESTRUCTURA DE SUPORT A LA DOCÈNCIA I LA RECERCA
Servei 20: Proporcionar a la comunitat universitària llocs d’ordinador per al seu ús en aules informàtiques de lliure accés (amb reserva) i d’ús docent (amb programari específic).
INFRAESTRUCTURA DE SUPORT A LA DOCÈNCIA I LA RECERCA
Servei 21: Posar a disposició recursos de supercomputació i càlcul científic al personal investigador de la Universitat de València i a la Red Española de Supercomputación (RES), ambla finalitat de facilitar la tasca investigadora.
SEGURETAT DE LA INFORMACIÓ
Servei 22: Gestionar la seguretat de la informació que custodia el SIUV en el seu àmbit de treball, preservant-ne la confidencialitat, integritat i disponibilitat. Dotar de les mesures de protecció necessàries, infraestructura i accés als suports d’informació, dispositius, sistemes i llocs de treball TIC de la comunitat universitària d’acord amb la legalitat vigent en matèria de seguretat de la informació.
SUPORT TIC AL LLOC DE TREBALL
Servei 23: Posar en marxa llocs de treball TIC operatius per al personal de la UV, amb la finalitat de desenvolupar les tasques institucionals, configurant per tot això: - Programari d’ús institucional llicenciat - Equipament informàtic - Dispositius autoritzats per a la seua connexió en xarxa i ús compartit - Mesures de protecció per tal d’assegurar la informació
ADMINISTRACIÓ DE DADES I SISTEMES INFORMACIONALS
Servei 24: Subministrar dades institucionals a petició de les unitats organitzatives de la Universitat de València, que no estan accessibles en les aplicacions corporatives, així com automatitzar processos relacionats amb l’obtenció d’eixes dades.
ADMINISTRACIÓ DE DADES I SISTEMES INFORMACIONALS
Servei 25: Dissenyar informes per a òrgans i responsables de la UV orientats a continguts d’ús estratègic i proveir accés a resums estadístics de les dades produïdes per les aplicacions internes de la gestió universitària (magatzem de dades o datawarehouse).
ADMINISTRACIÓ DE DADES I SISTEMES INFORMACIONALS
Servei 26: Prestar suport TIC a la comunitat universitària sobre els repositoris d’informació següents: - Gestor de continguts web de la UV (content server - web institucional). - Producció científica de la UV (RODERIC) - Recursos d’informació subscrits o adquirits pel Servei de Biblioteques de la UV. - Aplicació per a dispositius mòbils UVapp.
SISTEMES
Servei 27: Oferir espai i allotjament de servidors físics i virtualitzats, sol·licitat per les unitats organitzatives de la UV, en el centre de processament de dades del Servei d’Informàtica (CPD) per garantir-los les condicions òptimes de subministrament elèctric, ambientals, de seguretat i de connectivitat (hosting), dins de les disponibilitats del SIUV.
ACCÉS DE LES PERSONES USUÀRIES A SERVEIS TIC
Servei 28: Posar a disposició de la comunitat universitària un portal únic i personalizable per a poder gestionar el seu compte, disposar i configurar de forma centralitzada enllaços als serveis i aplicacions institucionals (https://portal.uv.es).
ACCÉS DE LES PERSONES USUÀRIES A SERVEIS TIC
Servei 29: Gestionar identitats i credencials de les persones usuàries de la UV amb la finalitat d’associar-los l’ús de serveis bàsics (directori, correu, blog, targeta, web, disc…).
INDICADORS
Indicador | Fòrmula | Descripció meta | Unitats | |
---|---|---|---|---|
1 | Percentatge de comunicacions realitzades en dos dies hàbils en relació amb la data de finalització de projectes TIC. | (Nre. de comunicacions realitzades en dos dies hàbils / Nre. total de projectes TIC sol·licitats en la cartera de projectes) x 100 | 100% | % |
2 | Percentatge de peticions al centre de suport TIC resoltes. | (Nre. de peticions al centre de suport TIC resoltes / Nre. de peticions rebudes) x 100 | 100% | % |
3 | Percentatge d’objectes documentals elaborats respecte als projectes TIC finalitzats. | (Nre. d’objectes documentals elaborats / Nre. de projectes finalitzats ) x 100 | 100% (almenys un document per projecte finalitzat) | % |
4 | Percentatge d’informes tècnics emesos relatius al compliment TIC i LOPD. | (Nre. d’informes tècnics emesos relatius al compliment TIC i LOPD)/ (Nre. total de peticions d’assessorament + Nre. de canvis normatius) x 100 | 100% | % |
5 | Percentatge d’incidències ateses en 24 h relatives a la gestió acadèmica. | (Nre. d’incidències ateses en 24 h / Total d’incidències rebudes) x 100 | 100% | % |
6 | Percentatge d’incidències ateses en 24 h relatives a la gestió de la recerca | (Nre. d’incidències ateses en 24 h / Total d’incidències rebudes) x 100 | 100% | % |
7 | Percentatge d’incidències ateses en 24 h relatives a la gestió administrativa. | (Nre. d’incidències ateses en 24 h / Total d’incidències rebudes) x 100 | 100% | % |
8 | Percentatge de sol·licituds resoltes en dos dies hàbils relatives a la creació de comunitats i cursos en l’Aula virtual. | (Nre. d’incidències ateses en 24 h / Total d’incidències rebudes) x 100 | 100% | % |
9 | Percentatge d’incidències ateses en 24 h relatives a la gestió d’activitats formatives no reglades. | (Nre. d’incidències ateses en 24 h / Total d’incidències rebudes) x 100 | 100% | % |
10 | Percentatge d’incidències ateses en 24 h relatives a la gestió d’infraestructures i espais. | (Nre. d’incidències ateses en 24 h / Total d’incidències rebudes) x 100 | 100% | % |
11 | Percentatge d’incidències ateses en 24 h relatives a la gestió de l’administració electrònica. | (Nre. d’incidències ateses en 24 h / Total d’incidències rebudes) x 100 | 100% | % |
12 | Percentatge d’incidències ateses en 24 h relatives a eines TIC colaboratives. | (Nre. d’incidències ateses en 24 h / Total d’incidències rebudes) x 100 | 100% | % |
13 | Percentatge de peticions de recuperació de dades ateses en dos dies hàbils. | (Total de recuperacions de dades realitzades en dos dies hàbils / Total de sol·licituds de recuperació de dades rebudes) x 100 | 100% | % |
14 | Percentatge de peticions d’assessorament relatives al funcionament del servei digital ateses en 24 hores. | (Nre. de peticions d’assessorament ateses en 24 h / Total de peticions d’assessoraments sol·licitades) x 100 | 100% | % |
15 | Percentatge de sol·licituds resoltes en dos dies hàbils en matèria de connectivitat. | (Nre. de sol·licitud de connectivitat resoltes en dos dies hàbils / Total de sol·licituds de connectivitat rebudes) x 100 | 100% | % |
16 | Percentatge de sol·licituds resoltes en una hora en matèria d’alta de dispositiu connectat en la xarxa a la base de dades UVALRED. | (Nre. de sol·licituds d’alta en la BBDD_UVALRED resoltes en una hora / Total de sol·licituds rebudes) x 100 | 95% | % |
17 | Percentatge de sol·licituds resoltes en dos dies hàbils en matèria de connectivitat per al servei de telefonia IP. | (Nre. sol·licituds resoltes en dos dies hàbils de connectivitat per al servei de telefonia IP / Nre. total de sol·licituds rebudes) x 100 | 95% | % |
18 | Percentatge de sol·licituds resoltes en dos dies hàbils en matèria d’adquisició de llicències de programes. | (Nre. de sol·licituds de programari resoltes en un termini 2 dies hàbils / Total de peticions de programari) x 100 | 100% | % |
19 | Percentatge de sol·licituds resoltes en dos dies hàbils relatives a la creació de comunitats i cursos en l’Aula virtual. | (Nre. de sol·licituds resoltes en dos dies hàbils relatives a la creació de comunitats i cursos en l’Aula virtual / Total de sol·licituds rebudes ) x 100 | 100% | % |
20 | Nombre d’incidències relatives al correcte funcionament dels llocs d’ordinador de les aules informàtiques. | Quantificar el nombre d’incidències rebudes relatives al correcte funcionament dels llocs d’ordinador de les aules informàtiques | Evolució negativa. Any base 2021 | incidències |
21 | Percentatge de sol·licituds resoltes en dos dies hàbils en matèria de treballs de càlcul científic i supercomputació. | (Nre. de sol·licituds resoltes en dos dies hàbils en matèria de treballs de càlcul científic i supercomputació / Total de sol·licituds rebudes) x 100 | 100% | % |
22 | Nombre d’incidències en matèria de seguretat de la informació. | Quantificar el nombre d’incidències en matèria de seguretat de la informació | Evolució negativa. Any base 2021 | incidències |
23 | Percentatge de sol·licituds resoltes en cinc dies hàbils relatives als llocs de treball TIC. | (Nre. de sol·licituds resoltes en cinc dies hàbils relatives al lloc de treball TIC / Total de sol·licituds rebudes) x 100 | 100% | % |
24 | Percentatge de comunicacions realitzades en dos dies hàbils relatives a demandes de dades institucionals. | (Nre. de comunicacions realitzades en dos dies hàbils / Total de demandes de dades rebudes) x 100 | 100% | % |
25 | Percentatge d’informes del magatzem de dades realitzats en tres dies hàbils. | (Nre. d’informes de magatzem de dades realitzats en tres dies hàbils / Total de sol·licituds d’informes de magatzem de dades rebudes) X 100 | 100% | % |
26 | Percentatge de respostes realitzades en 24 hores en matèria de repositori d’informació. | (Nre. de respostes realitzades 24 hores sobre repositoris d’informació / Total de peticions rebudes) x 100 | 100% | % |
27 | Percentatge de comunicacions fetes en tres dies relatives a la viabilitat d’allotjament. | (Nre. de comunicacions fetes en tres dies / Total de peticions d’allotjament en la CPD) x 100 | 100% | % |
28 | Nombre d’accessos al Portal UV anualment. | Quantificar el nombre d’accessos al Portal UV anualment | Evolució positiva. Any base 2021 | accessos |
29 | Nombre de serveis bàsics incorporats als comptes d’usuaris. | Quantificar el nombre de serveis incorporats als comptes d’usuaris | Evolució positiva | serveis |
DRETS I DEURES
DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES
Drets
Les persones usuàries dels serveis que presta aquesta unitat tenen els drets reconeguts en l’article 13 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i especialment els drets a:
- Disposar d’espais, infraestructures i accés als recursos TIC de la Universitat de València, d’acord amb la normativa vigent.
- Gaudir d’un ampli horari d’atenció.
- Tenir a l’abast recursos TIC de qualitat, orientats en el seu ús prioritari a l’aprenentatge, la docència, la recerca i la mateixa gestió de la Universitat de València.
- Rebre informació i assessorament sobre localització i accés als recursos TIC.
- Rebre informació bàsica sobre utilització de serveis i aplicacions institucionals.
- Ser atesos d’una manera correcta i professional per tot el personal del Servei d’Informàtica.
- Conèixer, en qualsevol moment, l’estat de la tramitació de les sol·licituds formulades al SIUV.
- Presentar els suggeriments, queixes i felicitacions que estimen oportunes en relació amb els serveis prestats pel SIUV, en els quals siguen part interessada.
- Confidencialitat de les dades personals, segons la legislació vigent.
- Qualsevol altre dret derivat de la normativa vigent.
Deures
NORMATIVA
NORMATIVA GENERAL
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, i Llei orgànica 4/2007, de 12 de abril, per la qual es modifica la Llei 6/2001.
- Estatuts de la Universitat de València, aprovats per Decret 128/2004, de 30 de juliol, del Consell de la Generalitat Valenciana i modificats per Decret 45/2013, de 28 de març.
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 2/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.
- Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
- Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.
- Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.
- Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’estes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/
- Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.
- Directiva 2002/58/CE del Parlament Europeu i del Consell, de 12 de juliol de 2002, relativa al tractament de les dades personals i a la protecció de la intimitat en el sector de les comunicacions electròniques (Directiva sobre la privacitat i les comunica
- Llei 9/2014, de 9 de maig, General de Telecomunicacions.
- Llei 34/2002, d’11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic.
- Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
- Reial decret 311/2022, de 3 de maig, pel qual es regula l’Esquema Nacional de Seguretat.
NORMATIVA ESPECÍFICA
- Política de seguretat de la informació en la utilització de mitjans electrònics de la Universitat de València (CG 21-I-2014). Https://links.uv.es/Politica_SEG
- Política de Signatura i Segell Electrònics i de Certificats de la Universitat de València. https://links.uv.es/Politica_Signatura_i_Segell_Electronics
- Reglament de seguretat de la informació en la utilització de mitjans electrònics de la Universitat de València (CG 22-XII-2014). Https://links.uv.es/Normativa_SEG
- Reglament d’ús dels recursos relacionats amb les tecnologies de la informació i les comunicacions de la Universitat de València (CG 26-VII-2016). Https://links.uv.es/Reglament_Recursos_TIC
- En general, el Servei d’informàtica es troba sotmès a tota la legislació vigent aplicable en matèria de seguretat de la informació, protecció de dades, administració electrònica i procediment administratiu.
LOCALITZACIÓ
Localització
Adreça: Carrer Dr. Moliner, 50. 46100 Burjassot
Telèfon: 96 354 43 10
Fax:
Adreça electrònica: Servei.Informatica@uv.es
Web: http://www.uv.es/siuv
Horari d’atenció
A les dependències del SIUV en horari de 9:00 a 14:00 h de dilluns a divendres.
Mitjans de transport públic
Metro: línia 4 (campus de Burjassot i Vicent A. Estellés)
Autobusos: línies 62 i 63
Valenbisi:
PARTICIPACIÓ
FORMES DE PARTICIPACIÓ I COLABORACIÓ
Per tal de col·laborar en la millora de la prestació dels serveis, els usuaris i les usuàries podran:
- Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
- Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
- Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
- Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.
Vies de comunicació
Atenció telefònica: 96 354 43 10
Atenció postal: Carrer Dr. Moliner, 50. 46100 Burjassot
Fax:
Adreça electrònica: Servei.Informatica@uv.es
Atenció personal: A les dependències del SIUV en horari de 9:00 a 14:00 h de dilluns a divendres.
Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions: http://www.uv.es/bustia
Enquestes: http://www.uv.es/enquestescau
Xarxes socials:
MESURES D’ESMENA
Les persones usuàries que consideren que la unitat incompleix els compromisos declarats en la Carta de Serveis poden formular les seues queixes mitjançant la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (http://www.uv.es/bustia) o el Registre General de la Universitat de València.
En cas d’incompliment, la unitat informarà a la persona usuària de les causes per les quals no s’ha complert el compromís de les mesures adoptades. L’incompliment dels compromisos continguts en aquesta carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.