Unitat de Gestió del Campus dels Tarongers
Data de publicació: 20-06-2022
MISSIÓ
MISSIÓ
La Unitat de Gestió del Campus dels Tarongers de la Universitat de València té per missions: - Gestionar espais a través de la reserva d’espais d’ús docent reglat o no, destinats a la comunitat universitària perquè puguen realitzar les seues activitats formatives o culturals. Així com la cessió temporal de l’ús d’espais per als usuaris externs. - Donar suport als òrgans de govern perquè porten a cap les activitats institucionals desenvolupades dins el campus. - Controlar i custodiar des de consergeria claus, equipaments, materials i objectes trobats a fi d’assegurar el bon estat i funcionament del campus, així com l’obertura/tancament de les instal·lacions. Tot això, amb la finalitat de contribuir eficaçment al desenvolupament de les activitats que es realitzen al campus.
VIGÈNCIA
Aquesta Carta de Serveis va ser aprovada per Juan Vicente Climent, Gerència, en data 13-06-2022.
La vigència de la carta serà de 4 anys a partir del dia 30-06-2022.
SERVEIS I COMPROMISOS
Servei 1: Atendre totes les demandes d’informació formulades per les persones usuàries, així com orientar i resoldre les qüestions i dubtes sobre el funcionament dels serveis de la Unitat de Campus.
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 2: Assignar i reservar espais destinats a ús docent reglat (grau i postgrau) a centres de la UV per a impartir l’oferta del curs acadèmic (OCA).
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 3: Gestionar la reserva d’espais, disponibles tras l’OCA, destinats a la docència no reglada i complementària per a la comunitat universitària, seguint el criteri de preferència del protocol vigent i prèvia justificació, d’acord amb les finalitats pròpies de la UV.
GESTIÓ D’ESPAIS
Servei 4: Gestionar la cessió temporal d’espais sol·licitada per la comunitat universitària i usuaris i usuàries externs, amb el fi de desenvolupar-hi activitats no contràries als principis de la UV, aplicant el reglament d’execució pressupostària vigent.
SUPORT INSTITUCIONAL
Servei 5: Prestar suport a la realització d’activitats de caràcter institucional per a la comunitat universitària com ara: - Donar curs als acords de Mesa de Campus. - Suport a les eleccions i altres actes institucionals. - Registre electrònic. - Gestió d’accés al pàrquing.
CONSERGERIA
Servei 6: Les consergeries dependents de les Unitats de Campus tenen encomanades les següents funcions: - Control d’obertura /tancament i custòdia de claus. - Recepció i distribució del correu. - Difondre informació d’interès (cartells, dates d’exàmens i campanyes). - Control i custòdia de materials, equipaments i objectes perduts. - Revisió i supervisió del bon estat i funcionament de les instal·lacions.
SUPORT TECNOLÒGIC
Servei 7: Realitzar el manteniment dels equips audiovisuals del campus, així com oferir el suport tècnic necessari per a la seua utilització.
INDICADORS
Indicador | Fòrmula | Descripció meta | Unitats | |
---|---|---|---|---|
1 | Nombre de queixes admeses de les causes 2 i 3 de la Bústia SQiF. | Sumatori del nombre de queixes de la causa 2 + la causa 3 de la Bústia SQiF | Evolució negativa | queixes |
2 | Percentatge de comunicats d’incidències traslladats en un termini de 24h relatius als recursos informàtics de les aules. | [Nombre de comunicats d’incidències traslladats dins del termini (24h) / Total d’incidències rebudes] x 100 | 100% | % |
3 | Percentatge de respostes relatives a la reserva d’espais d’ús docent no reglat en el termini establert de 24h. | [Nombre de respostes realitzades en el termini de 24h / Total de sol·licituds correctes de reserva d’espais] x 100 | 100% | % |
4 | Percentatge de respostes realitzades en el termini de 48h relatives a la cessió temporal d’espais. | [Nombre de respostes emeses en el termini de 48h / Total de sol·licituds de cessió temporal d’espais rebudes] x 100 | 100% | % |
5 | Percentatge de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en el termini de 24h. | [Nombre de tramitacions de targetes de pàrquing realitzades en 24 h / Total de sol·licituds rebudes de targetes de pàrquing] x 100 | 100% | % |
6 | Nombre de queixes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució de correu i la difusió d’informació d’interès de les consergeries. | Sumatori del nombre de queixes rebudes relatives als terminis i horaris establerts per a l’obertura/tancament, la distribució del correu i la difusió d’informació d’interès. | Evolució negativa | queixes |
7 | Nombre de revisions anuals realitzades, relatives al bon funcionament dels equips audiovisuals. | Nombre de revisions realitzades respecte als equips audiovisuals | Major o igual a 1 | revisions |
DRETS I DEURES
DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES
Drets
- A ser tractats amb respecte i deferència.
- Rebre un tractament no discriminatori i una atenció adaptada a les seues condicions personals, d’acord amb els recursos disponibles.
- Conèixer la identitat dels responsables i del personal que tramita els procediments que els afecten.
- Conèixer, en qualsevol moment, l’estat de la tramitació de les sol·licituds que hagen cursat.
- Utilitzar les llengües oficials al territori de la Comunitat Valenciana, d’acord amb el que disposa l’ordenament jurídic.
- Accedir a la informació pública en els termes establerts en la legislació vigent.
- Presentar els suggeriments, les queixes i les felicitacions que estimen oportuns en relació amb els serveis prestats per la Unitat de Gestió del Campus de Burjassot en els quals siguen part interessada, per les vies establertes.
- Qualsevol altre dret que derive de la legislació vigent.
Deures
NORMATIVA
NORMATIVA GENERAL
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de dades personals i Garantia dels drets digitals.
- Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Llei orgànica 6/2001, del 21 de desembre, d’Universitats i Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, per la qual es modifica la Llei 6/2001.
- Estatuts de la Universitat de València, aprovats per Decret 128/2004, de 30 de juliol, del Consell de la Generalitat Valenciana i modificats pel Decret 45/2013, de 28 de març.
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 2/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.
- Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
- Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.
- Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.
NORMATIVA ESPECÍFICA
- Protocol per a l’ús dels espais docents de la Universitat de València. Aprovat pel Consell de Govern d’1 de març de 2011. ACGUV 64/2011.
- Reglament de funcionament de la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (CG 26-IV-2012, ACGUV 80/2012).
- Reglament de la Seu Electrònica de la Universitat de València, modificat per l’acord 189/2010, de 27 d’octubre, del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 99/2010).
- Reglament d’execució pressupostària, aprovat per a cada exercici econòmic.
- Reglament de coordinació entre centres de cada campus, aprovat pel Consell de Govern de 6 d’octubre de 2020, ACGUV 144/2020
LOCALITZACIÓ
Localització
Adreça: Av. dels Tarongers, s/n (aulari sud, planta baixa). 46022 València
Telèfon: 96 162 52 12
Fax:
Adreça electrònica: ucata@uv.es
Web: http://www.uv.es/ungetaro/
Horari d’atenció
En les oficines de la Unitat de Gestió en horari d’atenció (de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres).
Mitjans de transport públic
Metro: https://www.metrovalencia.es/horarios.php
Autobusos: https://geoportal.emtvalencia.es/visor?lang=es
Valenbisi: https://www.valenbisi.es/es/mapping
PARTICIPACIÓ
FORMES DE PARTICIPACIÓ I COLABORACIÓ
Per tal de col·laborar en la millora de la prestació dels serveis, els usuaris i les usuàries podran:
- Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
- Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
- Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
- Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.
Vies de comunicació
Atenció telefònica: 96 162 52 12
Atenció postal: Av. dels Tarongers, s/n (aulari sud, planta baixa). 46022 València
Fax:
Adreça electrònica: ucata@uv.es
Atenció personal: En les oficines de la Unitat de Gestió en horari d’atenció (de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres).
Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions: http://www.uv.es/bustia
Enquestes:
Xarxes socials:
MESURES D’ESMENA
Les persones usuàries que consideren que la unitat incompleix els compromisos declarats en la Carta de Serveis poden formular les seues queixes mitjançant la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (http://www.uv.es/bustia) o el Registre General de la Universitat de València.
En cas d’incompliment, la unitat informarà a la persona usuària de les causes per les quals no s’ha complert el compromís de les mesures adoptades. L’incompliment dels compromisos continguts en aquesta carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.