Bio
Llicenciat en Economia, Llicenciat en Investigació i Tècniques de
Mercat i Diplomat en Estudis Avançats en Màrqueting, Joan Enric
Ubeda ha estat vicedegà de la Facultat de Ciències Econòmiques i
Empresarials i de la Facultat d'Economia de la Universitat de
València, en la qual també ha estat Delegat del Rector per a
Estudiants.
Amb una àmplia experiència en la gestió de moviments i organitza-
cions socials, ha estat membre del Consell Rector de l'Institut
de Cultura i Joventut de Burjassot, del Consell Executiu de la
Fundació General de la Universitat de València així com del
Consell d'Administració de la societat Gestió de Projectes
Universitaris FGUV.
En l'actualitat és professor associat del Departament d'Anàlisi
Econòmica de la Universitat de València, en la qual és Assessor
del Rector en Màrqueting i Comunicació.
Avaluador de l'Agència Catalana d'Ajudes Universitàries i de
Recerca (AGAUR), les seues línies d'investigació es centren en el
màrqueting educatiu, la segmentació de mercats i patrons de consum,
la gestió de xarxes socials i de la comunicació integrada, l'asso-
ciacionisme i la participació, així com el màrqueting públic,
polític i la planificació electoral.