Serveis depenents del Vicerectorat de Comunicació i Relacions Institucionals

El Vicerectorat de Comunicació i Relacions Institucionals defineix les polítiques de comunicació, relacions institucionals, web i màrqueting. Així mateix coordina les càtedres institucionals. Aquestes tasques es duen a terme a través de:

• El Gabinet de Premsa realitza la funció d’informar els mitjans de comunicació de les activitats generades des de la Universitat, elabora el recull diari de notícies i edita el periòdic setmanal NOU DISE que difon l’actualitat universitària.
  • El Taller d’Audiovisuals es fa càrrec de la producció de continguts audiovisuals relacionats amb la Universitat i dóna suport a les tasques docents en els seus laboratoris docents audiovisuals i multimèdia (LAM).
  • La Unitat Web i Màrqueting té com objectius, d’una banda, la de facilitar els processos autònoms de creació, edició i publicació de continguts en les webs corporatives UV, i d'una altra, gestionar la publicitat i eines de comunicació corporativa; donar suport a les necessitats de la Universitat com a organització en les diferents dimensions del màrqueting corporatiu, així com la gestió de la imatge i identitat corporativa de la Universitat.