Logo de la Universitat de València Logo del portal

Curs sobre Economia Social i Cooperativa

Curs Economia social, cooperativisme i emprenedoria

Període de l'esdeveniment: De 18 de de setembre de 2019 a 4 de d’octubre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: València

Descripció:

El proper dilluns 23 comença el curs d'economia social i cooperativa coorganitzat entre IUDESCOOP i ECONOMISTAS SIN FRONTERAS.

Està adreçat a tota la comunitat universitària i a totes aquelles persones interessades a conèixer les experiències de diferents entitats del sector.

Les entitats d'economia social són la millor alternativa per al desenvolupament de projectes empresarials en els quals l'essencial no és el retorn del capital invertit, sinó la gent, el seu entorn, la sostenibilitat, la responsabilitat social.

Intentarem resoldre alguns dubtes:

Vols conèixer el sector de l'economia social?

Creus que una altra economia és possible?

Consideres l'ètica i la rendició de comptes necessària en els negocis?

La resposta és molt prop: veniu a conèixer-nos

Inscripció gratuïta fins a completar aforament

Organitza:

Institu Universitari d'Investigació en Economia Social, Cooperativisme i Emprenedoria (IUDESCOOP)

Economistas sin Fronteras

Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

www.uv.es/iudescoop

Contacta: ana.m.martinez@uv.es