Logo de la Universitat de València Logo UVcomunicació Logo del portal

I edició del programa Emprenedoria Rural, Activa i Sostenible (UVemprén rural)

UVemprén Rural beques práctiques 1.000 €

Període de l'esdeveniment: De 31 de juliol de 2020 a 11 de setembre de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 11:00 a 23:59.

Lloc de realització: Unitat d'Emprenedoria

Descripció:

Ajudes de 1.000 € dirigides a estudiants matriculats en titulacions de grau, màster i doctorat de la Universitat de València per seleccionar les millors iniciatives emprenedores i idees de negoci aplicables a l'àmbit rural i alineades amb els objectius i metes de desenvolupament sostenible (ODS 2030), per a participar en un programa intensiu de formació en emprenedoria rural i realitzar pràctiques en empreses, ajuntaments i mancomunitats de la província de València en municipis en risc de despoblació, en el marc de la I edició del programa de formació en “Emprenedoria Rural, Activa i Sostenible (UVemprén RURAL)”.

Organitza:

Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius.

Contacta: uvempren@uv.es

Més informació: