Logo de la Universitat de València Logo UVcomunicació Logo del portal

Lliurament i presentació dels Premis Universitat de València d’Escriptura de creació

Premis Univesitat de València d'Escriptura de Creació

Data: 19 de de desembre de 2019 de 18:00 a 19:30. Dijous.

Lloc de realització: La Nau Centre Cultural. C. de la Universitat, 2.

Descripció:

El dijous 19 de desembre de 2019, a les 18 h, La Nau Centre Cultural acollirà l’acte de presentació de les obres premiades en la 16ª edició dels Premis Universitat de València d’Escriptura de Creació. El certamen, en què han participat 187 obres, ha premiat Simetria imperfecta, de Carles Llopis, en la categoria de poesia en valencià; Casi azul, de María Wieden, en poesia en castellà; De quan fórem estrelles i coets, de J. Àngel Cano, en narrativa breu en valencià; Requilorio, de Fátima Mañas, en narrativa breu en castellà; De Vino y Sefué. Reflejo de un universo no tan paralelo, d’Alexandre Tomàs, en teatre, i El Alto, de Sergio Iván Martínez, en la modalitat de guió de curtmetratge.

Els Premis Universitat de València d’escriptura de creació estan organitzats per la Delegació d’Estudiants i el Servei d’Informació i Dinamització (Sedi), i compten amb la col·laboració del Vicerectorat de Cultura i Esport, l’Aula d’Arts Escèniques, de Cinema i de Literatura, Edicions 96 i la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació.

Organitza:

Delegació d'Estudiants i Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: dinamitzacio@uv.es

Més informació: