Logo de la Universitat de València Logo UVcomunicació Logo del portal

Premi de poesia César Simón

Premi de poesia César Simón. Oberta la convocatòria de presentació de poemaris

Període de l'esdeveniment: De 11 de de setembre de 2019 a 18 de d’octubre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 23:59.

Lloc de realització: Centre Cultural La Nau

Descripció:

CONVOCATÒRIA DEL XVI PREMI DE POESIA CÉSAR SIMÓN

Finalització termini presentació poemaris: 18 d’octubre de 2019

El Vicerectorat de Cultura i Esport, a través de l'Aula de Literatura, convoca la XVI edició dels Premis de Poesia César Simón, a fi de premiar al millor llibre de poemes, amb la finalitat de promoure la creació poètica en espanyol i la divulgació de les obres premiades en el context universitari i en la societat en general.

Organitza:

Vicerectorat de Cultura i Esport. Aula de Literatura.

Contacta: chillaro@uv.es

Més informació: