Logo de la Universitat de València Logo UVcomunicació Logo del portal

Veure el món des dels ulls d'elles

Filtre de la Igualtat

Període de l'esdeveniment: De 25 de febrer de 2020 a 8 de març de 2020. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Facultat de Dret

Descripció:

Per a aquest 8 de març, des de la Facultat de Dret volem que tots siguem capaços de veure el món a través dels ulls de les dones. És per això que hem preparat una sèrie de pòsters, cadascun amb una dona com a protagonista, amb l'objectiu que, a través de la mirada personal d'aquestes dones, tots i totes puguem veure el món amb un filtre diferent: el filtre de la igualtat.

Durant els pròxims dies, i fins al dia 8 de març, anirem incorporant un nou pòster cada dia, amb frases en diverses llengües, perquè, tots aquells i aquelles que així ho desitgeu, pugueu imprimir-los i penjar-los a les aules o despatxos, guardar-los o compartir-los a les xarxes socials amb el hashtag #filtredelaigualtat.

Us deixem el llistat de les dones protagonistes d'aquesta quinzena per la igualtat:

Organitza:

Deganat de la Facultat de Dret.

Contacta: jemipla@gmail.com

Més informació: