Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudi al taller d'audiovisuals

Com un reflex més de la Societat de la Informació i la Comunicació, la Universitat de València ha assumit la nova era, amb la intenció d'integrar els formats audiovisuals en els àmbits de la investigació, la docència i la divulgació científica. Ja en 1991 es va crear el Centre de Produccions Audiovisuals Universitàries, l'objectiu del qual va ser donar servei a la producció de vídeos educatius sobre algunes de les línies d'investigació universitàries. Posteriorment, amb la introducció de les llicenciatures de Comunicació Audiovisual i Periodisme, el Centre de Produccions Audiovisuals passaria a convertir-s'en el Taller d'Audiovisuals: un servei universitari amb més competències, i preparat per a respondre a les noves necessitats docents que plantejaven les llicenciatures emergents en l'àmbit de la comunicació.

En l'actualitat, el Taller d'Audiovisuals s'ha consolidat com un centre d'audiovisuals amb un extens elenc d'activitats, com la formació i pràctiques docents, els serveis audiovisuals generals, la realització i difusió de continguts audiovisuals universitaris, la gestió i digitalització de l'arxiu audiovisual de la nostra universitat, la gestió del portal multicanal mediauni o la producció de documentals de divulgació científica a partir de projectes d'investigació a través de convenis amb entitats o institucions.