Logo de la Universitat de València Logo del portal

El dia 29 de juny de 2011 el Consell Social de la Universitat de València va aprovar la creació de la Unitat Web i Màrqueting depenent del Vicerectorat de Comunicació i Relacions Institucionals.

Des de la seua creació, la Unitat Web i Màrqueting assumeix el desenvolupament del Gestor de Continguts Web UV per a la implementació dels nous portals corporatius. Aquesta transformació, ja iniciada al gener del mateix any, va a suposar una profunda transformació de la comunicació web de la UV i dels seus processos d'edició i publicació, mitjançant l'impuls d'entorns colaboratius i l'utilització de la "dada única". Va a suposar també un pas endavant en la implicació de la nostra comunitat en la utilització de noves eines i funcionalitats que oferisquen vies i models comunicatius que estiguen a l'altura dels temps actuals i amb les quals obtindrem l'adequada imatge del potencial de la nostra Universitat.