Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Diploma d'Especialització en Nou Régim Jurídic de les Administracions Públiques

Dades generals
Objectius
La creixent tendència a l'especialització que es dóna tant entre els treballadors públics fa cada vegada més necessària una formació específica, que dedique una atenció preferent als canvis més recents esdevinguts en la regulació del règim jurídic de les AAPP espanyoles al segle XXI, amb unes noves exigències que afecten tant al seu règim jurídic bàsic de funcionament com a l'aparició d'àrees cada vegada més importants que fins ara no ho eren tant.

Més concretament, el títol pretén aconseguir els següents objectius específics:

- Nou procediment administratiu electrònic
- Nou règim jurídic de les AAPP
- Drets i garanties dels ciutadans davant el nou paradigma administratiu
- Protecció de dades i garanties front la utilització d¿IA per part de les AAPP
- Bon govern a les administracions locals i autonòmiques
- Public compliance
- Mesures de responsabilitat corporativa pública
- Lideratge i disseny de l¿ocupació pública per al bon govern
- Transparència administrativa i dret d¿accés
- Participació ciutadana i bon govern
- Les noves tendències en matèria d'organització de l'ocupació i de la funció pública
- Els treballadors públics a l'ambit local valencià
- El nou paradigma de intervenció de l¿activitat pública sobre el mercat
- La regulació dels mercats i la innovació
- Compra pública estratègica i funció social de la contractació
- La nova llei de contractes de 2017
- La contractació pública eficient i estratègica
- Els controls en matèria de contractació a les Administracions públiques
- Planificació urbanística
- Gestió Urbanística i Nou Model de Ciutat
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursDiploma d'Especialització
Modalitat:Semipresencial
Preu matrícula 750 € (Importe preu al públic)
Preu general  
Termini de preinscripció30/09/2025
Data d'inici cursoctubre 2025
Data de finalització curs juliol 2026
Edició2 ª
Codi títol25232080
Crèdits:30.00 Crèdits ECTS
Horari Dimecres, en la franja de 16 a 21 hores per la part de la docència impartida presencialment
Lloc d'imparticióDepartament de Dret administratiu i processal (aula 3P12) amb retransmissió on-line
Eixida professional
-Treball a Administracions Públiques espanyoles, particularment a l'administració local i autonòmica valenciana
Direcció
OrganitzadorDepartament de Dret Administratiu i Processal
DireccióAndrés Boix Palop
Professor Titular de Dret Administratiu. Universitat de València
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció30/09/2025

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Administració Electrònica
 I. El nou procediment administratiu electrònic

1.1 Procediment administratiu electrònic a les noves llei 39 i 40/2015
1.2 Garanties i drets de les persones davant l'administració electrònica
1.3 El règim jurídic del procediment administratiu electrònic

II. Règim jurídic de l'actuació administrativa

2.1. La transformació digital de l'administració electrònica i del sector públic. Utilització d'IA per part de les AAPP
2.2. Identificació i autentificació. Interoperabilitat.
2.3. Protecció de dades i administració electrònica
 
Transparència i Bon Govern
 III. La transparència com a paradigma de la nova administració

3.1. Transparència activa i participació com a nou paradigma legitimador
3.2. Bon govern corporatiu i mecanismes institucionals per la millora de la transparència. Public compliance
3.3. La transparència en mercats regulats i d'altres subjectes privats.

IV. Millora de la qualitat del govern públic

4.1 Ètica pública, règim de compatibilitats i bon govern. Qualitat normativa i avaluació ex post de polítiques públiques
4.2 Administració algorítimica, bon govern i millora de la eficiència: possibilitats i riscos
4.3. Les mesures de lluita contra la corrupció en l'àmbit pública i els controls jurídics
 
Règim de l´Ocupació Pública
 V. Les noves tendències en matèria d'organització de l'ocupació i de la funció pública

5.1. La UE, la OCDE, noves tendències en matèria d'ocupació pública i selecció del personal
5.2. Drets i deures de les persones treballadores públiques a l'EBEP, amb especial referència als drets i deures de les persones treballadores interines
5.3. Avaluació de la prestació dels treballadors públics i sistemes de retribució i incentiva

VI. Els treballadors públics a l'ambit local valencià

6.1 Sistemes de selecció i requisit lingüístic
6.2 Personal interí i processos de consolidació
6.3. Gestió d'incentius per al personal de les administracions locals valencianes: possibilitats de millora organitzativa, règim d'incentius
 
Intervenció Administrativa en l´Economia Local
 VII. El paper de l'Administració com a agent regulador de l'economia
7.1. Regulació econòmica i activitat privada: títols habilitants i autoritzacions en un nou paradigma liberal i europeu
7.2. L'activitat pública de prestació: serveis públics, gestió directa i indirecta
7.3. Regulació pública de l'economia col·laborativa, mercats digitals i innovació

VIII. Activitats econòmics en l'àmbit local
8.1. Autoritzacions, llicències, declaració responsable
8.2. Controls ambientals, de seguretat i d'ordre públic per les diferents activitats locals. La regulació en matèria d'espectacles
8.3. Inspeccions i sancions en l'àmbit municipal
 
La Nova Contratació Pública
 IX. La contractació pública eficient i estratègica
9.1. Llei de contractes i eficiència econòmica
9.2. Innovació i contractació pública: la contractació pública eficient des d¿un punt de vista social i ambiental
9.3. Adjudicació i selecció del contractista segons les tipologies contractuals: procediments per els ens sotmesos a regulació europea
9.4. Novetats i procediments per la contractació pública de l'Administració instrumental

X. Els controls en matèria de contractació a les Administracions públiques
10.1. Controls interns, estratègies per evitar els conflictes d'interessos i mesures internes de control dels fraus
10.2. Els tribunals i òrgans administratius especials de control en matèria de contractació
10.3. Ilícits i tipus penals en matèria de contractació
 
Ordenació del Territori, Urbanisme, Activitats i Ciutat
 XI. Planificació urbanística
11.1. La planificació urbanística. La Estratègia Territorial de la Comunitat Valenciana i la planificació urbanística d'àmbit supramunicipal en el context valencià. El planejament local. Tipus, procediment d'adopció, competències, contingut i problemes al voltant d'aquest (informes i estudis complementaris, seguretat jurídica, etc.). La revisió judicial dels instruments de planificació urbanística: conflictes recents
11.2. Programació i execució de l'actuació urbanística. La gestió directa i indirecta. Els PAI al territori valencià des d'una perspectiva jurídica (caducitat, reversió, models alternatius). La responsabilitat patrimonial derivada de la nul·litat de les normes i actuacions urbanístiques.

XII. Gestió Urbanística i Nou Model de Ciutat
12.1. Les llicències urbanístiques, el lliure accés a les activitats de serveis i el dret de la competència. Protecció i restauració de la legalitat urbanística. El règim del sòl no urbanitzable. La regularització d'habitatges en el SNU i els procediments per la minimització de l'impacte territorial en el nou TRLOTUP. Les autoritzacions i declaracions d'interés comunitari.
12.2 Instruments de política de sòl i habitatge. Novetats a la Llei valenciana per la funció social de l'habitatge i l'avantprojecte de llei de l'habitatge estatal. El foment de l'habitatge assequible, la planificació de les polítiques d'habitatge i la renovació de l'espai residencial en diferents contextos (gentrificació, turistificació, despoblament, etc.). La ciutat i la tecnologia. L'ús del big data a les ciutats aplicat al medi ambient, la mobilitat i la seguretat. Qüestions controvertides al voltant del concepte de ciutat intel·ligent i de l'ús massiu de dades personals.
12.3 Noves concepcions sobre la ciutat. L'urbanisme feminista. La integració de les cures en la ciutat: implicacions per a la mobilitat, l'habitatge i els usos del sòl a la ciutat. Nous models de participació ciutadana en l'urbanisme.
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
Bernabé Aldeguer Cerdà Contratado/a Doctor/a + info
María Josefa Alonso Mas Prof. Titular de Derecho Administrativo. Universitat de València + info
Carlos Alberto Amoedo Souto Catedrático de Escuela Universitaria. A Coruña
Óscar Barberà Aresté Departament de Dret Constitucional, Ciència Política i de l´Administració. Universitat de València. Contractat Doctor. + info
Gal.la Barrachina Navarro Sustituto/a
Víctor Bethencourt Rodríguez Ayudante/a + info
Patricia Amparo Boix Maño Letrada Mayor del Consell Juridic Consultiu de la Comunitat Valenciana. Prof. As. de Derecho Administrativo. Universitat de València + info
Andrés Boix Palop Professor Titular de Dret Administratiu. Universitat de València + info
Irene Bravo Rey Profesor/a Asociado de Universidad + info
Dolors Canals Ametller Personal Docent investigador
Josefa Cantero Martínez Universidad de Castilla La Mancha
Julia Carceller Stella Ayudante/a Doctor/a + info
Rosa Cernada Badia Ayudante/a Doctor/a + info
Lorenzo Cotino Hueso Catedrático de Derecho Constitucional. Coordinador de www.derechotics.com + info
Ana María de la Encarnación Valcárcel Profesor/a Titular de Universidad + info
Gabriel Doménech Pascual Catedrático de Derecho Administrativo. Universitat de València + info
Amparo Esteve Segarra Catedrático/a de Universidad + info
José Ramón Ferri Tormo
Vicent Eliseu Frigols i Brines Ayudante/a Doctor/a + info
Eduardo García-Leonardo Tobarra Profesor/a Asociado de Universidad + info
Claudia Gimeno Fernández Ayudante/a Doctor/a + info
José María Goerlich Peset Catedrático/a de Universidad + info
César José González Ramos Profesor/a Asociado de Universidad + info
Pasqual Herrero Vicent Universitat Politècnica de València
Jorge Hervás Mas Universitat Politècnica de València
José Alberto Ituren Oliver Profesor/a Titular de Universidad + info
María de los Ángeles Jareño Leal Catedrática de Derecho Penal. Universitat de València + info
Hilario Llavador Cisternes
Isaac Martín Delgado Profesor Titular de Universidad
Ricard Martínez Martínez Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Juan María Martinez Otero Profesor/a Titular de Universidad + info
Consuelo Reyes Marzal Raga Prof. Titular de Derecho Administrativo. Universitat de València + info
Lorena Melchor Llopis Ayudante/a Doctor/a + info
Mireia Molina Sánchez Investigador/a en Formación Prometeo. Departamento de Derecho Administrativo y Procesal. Universitat de València + info
Maria da Alba Nogueira Lopez Catedràtica de Dret Administratiu de la Universitat de Santiago de Compostela
Adrian Palma Ortigosa
Iván Pérez Jordá Profesor/a Asociado de Universidad + info
Inmaculada Revuelta Pérez Profesor/a Titular de Universidad + info
Carmen Rodilla Martí Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Vicente José Salvador Escoto Cap del Servici de Carrera i Optimització en la Gestió dels RRHH en l'ajuntament de València
Alba Soriano Arnanz Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Julio César Tejedor Bielsa Catedrático de Universidad acreditado de Derecho Administrativo. Vocal de la Junta Consultiva de Contratación Administrativa del Gobierno de Aragón
Adrián Todolí Signes Profesor/a Titular de Universidad + info
Julián Valero Torrijos Catedrático de Unversidad
Metodologia
Metodologia
La docència d'aquest diploma s'organitza de la següent manera: - Classes magistrals (50% del temps de trebal ECTS) en què el professor de la matèria oferirà a l'alumne els coneixements teòrics de les diferents matèries. Per a això es comptarà amb la col·laboració de professors especialistes i de professionals de reconegut prestigi en cadascuna de les matèries. La classe serà presencial, a les instal·lacions del departament de Dret administratiu i processal de la Facultat de Dret a València, de 2 hores setmanals, però amb retransmissió on-line per als estudiants que no hi puguen accedir, emprant 2 hores de la franja reservada. Cas que per raons de la pandèmia s'haja de suspendre l'activitat presencial passaria a ser totalment on-line. - Preparació de materials per realització de tallers on-line per al 50% de la resta d'ECTS per sessió en què s'aplicaran els coneixements adquirits en les sessions teòriques per a la resolució de casos, amb supervisió docent i tutorització a continuació de la sessió presencial per resolució conjunta i individual dels problemes (realitzat en els condicions de presencialitat i retransmissió, així com possibilitat de trasllat a on-line, ja exposades) - Treball final de l'assignatura, individual o col·lectiu, a través del qual es determinarà l'assimilació dels coneixements per part de l'alumnat
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
El títol està adreçat preferentment a treballadors públics locals i autonòmics, titulats universitaris,però també d´altres AAPP i, en general, a totes aquelles persones, titulades universitaries, que vulguen estudiar el nou règim jurídic de les AA.PP. espanyoles, conformat a partir de les reformes legislatives dels últims anys.
Criteris admissió
- Grau o llicenciatura
- Nota mitjana
- D'altres graus o postgraus
- Experiència professional
Resultats d'aprenentatge
Resultats:
- Nou procediment administratiu electrònic
- Nou règim jurídic de les AAPP
- Drets i garanties dels ciutadans davant el nou paradigma administratiu
- Protecció de dades i garanties front la utilització d'IA per part de les AAPP
- Bon govern a les administracions locals i autonòmiques
- Public compliance
- Mesures de responsabilitat corporativa pública
- Lideratge i disseny de l'ocupació pública per al bon govern
- Transparència administrativa i dret d'accés
- Participació ciutadana i bon govern
- Les noves tendències en matèria d'organització de l'ocupació i de la funció pública
- Els treballadors públics a l'ambit local valencià
- El nou paradigma de intervenció de l'activitat pública sobre el mercat
- La regulació dels mercats i la innovació
- Compra pública estratègica i funció social de la contractació
- La nova llei de contractes de 2017
- La contractació pública eficient i estratègica
- Els controls en matèria de contractació a les Administracions públiques
- Planificació urbanística
- Gestió Urbanística i Nou Model de Ciutat
Contacte