Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

DOBLE GRAU EN TURISME I ADE

  • Assignatura:Promoció d'organitzacions turístiques
  • Codi:35127
Crèdits 4,5
Caràcter Obligatori

Grups GW

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 126/01/2022
Data convocatòria 221/06/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
P1CastellàTotes les setmanes del període lectiuDimarts08:3009:30AULA S110 AULARI SUD
P2CastellàTotes les setmanes del període lectiuDimarts09:3010:30AULA S110 AULARI SUD
T0CastellàTotes les setmanes del període lectiuDimecres10:3012:30AULA S521 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
SCHLESINGER, MARIA WALESSKAP1Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
SCHLESINGER, MARIA WALESSKAP2Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV
SCHLESINGER, MARIA WALESSKAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV

Grups TR

Periode lectiu
Data d'inici 13/09/2021
Data de finalització23/12/2021
Examens
Data convocatòria 126/01/2022
Data convocatòria 221/06/2022
Subgrup Idioma Setmana Dies Inici Final Lloc de realització
P0AnglèsTotes les setmanes del període lectiuDimarts09:3010:30AULA S112 AULARI SUD
T0AnglèsTotes les setmanes del període lectiuDimecres10:3012:30AULA S310 AULARI SUD
Professor/a Subgrup Departament Categoria
TUBILLEJAS ANDRES, BERTAP0Comercialització i Investigació de Mercats UV ASSOCIAT/DA UNIVERSITAT UV
SERIC, MAJAT0Comercialització i Investigació de Mercats UV TITULAR D UNIVERSITAT UV