Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Doctorats

(Re)Pensar les Humanitats a les aules

• 27 de maig de 2019
Imatge d'un ordinador, un mòvil i papers en blanc

Els propers dies 30 i 31 de maig celebrarem el congrés "(Re)pensar les humanitats a les aules. La innovació docent en l'ensenyament de la literatura antiga", organitzat per la Xarxa d'Innovació LiCAiNT.

Els dies 30 i 31 de maig tindrà lloc el congrés "(Re)pensar les humanitats a les aules. La innovació docent en l'ensenyament de la literatura antiga" a l'aula 702 de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació (setena planta).

Inscripció:  llamara@alumni.uv.es

Llista d'enllaços: