CITUR és un equip d'investigació de caràcter internacional l'objectiu científic és estudia la interconnexió tenint entre dues de les indústries culturals més rellevants del moment, el cinema i el turisme, atorgant atenció preferent al cinema espanyol. El componen set investigadors procedents de diversos àmbits acadèmics: la Universitat de València (Espanya), la Universitat de Lleida (Espanya), el Darmouth College (New Hampshire, EUA), la Marquette University (Milwaukee, EUA) i la Université François-Rabelais (Tours, França).

Enllaç a la web