• .

Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero

• .
Cartell curs

Jornades de formació doctoral per a doctorands i supervisors

12/12/19

L'Escola de Doctorat ha organitzat les jornades de formació doctoral, adreçades als doctorands i als supervisors, que se celebraran als diferents campus de la Universitat en els mesos de gener i febrer.

[Llegir més]

Alumnes

Resultats definitius de l'admissió a doctorat 2019-2020

30/10/19

Publicats els llistats definitius d'admissió als programes de doctorat de la Universitat de València per al curs 2019-2020.

Alumnes

Resultats provisionals de l'admissió a doctorat 2019-2020

22/10/19

Publicats els llistats provisionals d'admissió als programes de doctorat de la Universitat de València per al curs 2019-2020. Termini de reclamacions: entre el 23 i el 24 d'octubre a través de http://links.uv.es/YPZA1M3.