Logo de la Universitat de València Logo del portal

Doble Titulació Internacional - Graduat en International Business

(1) Aquesta informació és orientativa. L'estudiant cal que comprove l'oferta específica de docència en anglés, existent en cadascuna de les universitats, consultant la seua pàgina web.

(2) Aquesta informació és orientativa. L'estudiant cal que comprove el nivell d'idioma exigit en els distints programes consultant la seua pàgina web.

(*) Docència en anglés molt escassa. És necessari conèixer l'idioma propi del país.

Codi Universitat de Destinació Mesos Places Anglés  (1) Nivell d'Idioma (2)
44 University of North Carolina Wilmington 10 6 SI TOELF
D BREMEN04 Hochschule Bremen 10 15 SI (*) B2
D HELBRO01 Fachhochschule Heilbronn 10 5 SI B2