Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Universitat de València

Presentació de les línies d'investigació

La ERI- d'Estudis de Sostenibilitat Medi ambient, Economia, Educació i Societat (ERISOST), desenvolupa en l'actualitat les següents línies d'Investigació:

• 1. Tendències de canvi social en la societat post-carboni (en colaboració amb el CETCOPRA, de la Université París 1 (Panthéon-Sorbonne)
  • 2. Conflictes socioecológics. Relació entre experts i ciutadans en els conflictes socioecològics.
  • 3. Sostenibilitat mediambiental i social al País Valencià.
  • 4. Avaluació de serveis ecosistèmics i canvi global
  • 5. Ciència, democràcia i participació ciutadana.
  • 6.La sostenibilitat en la docència universitària: Competències per a la sostenibilitat.
  • 7. La sostenibilitat en l’educació formal i no reglada. Obstacles per a la implicació ciutadana en la construcció d’un futur sostenible