Logo UVGrau en FísicaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Benestar Social: Intervenció Familiar

  • C01: Crear i liderar equips de treball que contribuïsquen a la millora i al desenvolupament col·lectiu de la intervenció familiar.
  • C02: Determinar les implicacions ètiques derivades de la intervenció del treball social en l'àmbit familiar, dels menors, joves i en l'atenció familiar a persones que requereixen cures.
  • C03: Actualitzar i provar de manera rigorosa i sistemàtica els coneixements adquirits, i tenir capacitat de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
  • C04: Saber orientar en situacions de conflicte i crisi. Fer possible el procés d'identificació de problemes, i reconstrucció subjectiva i col·lectiva de situacions i processos que generen sofriment o dificultats significatives a les famílies.
  • C05: Intervenir i promoure xarxes i vincles socials en individus, famílies i organitzacions socials (formals i informals) per a reforçar les estratègies de cooperació, ajuda i col·laboració, dirigides principalment a les persones i grups més vulnerables.
  • C06: Entendre la família, organitzar la informació, ajudar aquesta a mobilitzar i desenvolupar els seus propis recursos, i a superar el període de desorganització que suporten en les crisis de creixement i en les crisis inesperades.
  • C07: Reforçar la cerca i l'amplificació de les habilitats, fortaleses i recursos de la persona consultant, evitant «ser «detectives de la patologia» o reïficar distincions diagnòstiques rígides.
  • C08: Generar espais segurs amb les famílies perquè aquestes forgen una major agència personal, a través d'una activitat compartida, una indagació mútua i una acció conjunta.
  • C09: Formular i desenvolupar projectes d'investigació i/o intervenció des del treball social en l'àmbit familiar, amb menors, joves, i en l'atenció familiar a persones que requereixen cures, i que contribuïsquen a generar avanços en el coneixement.
  • C10: Actuar amb autonomia en l'aprenentatge, prenent decisions fonamentades en diferents contextos, emetent judicis sobre la base de l'experimentació i l'anàlisi, així com transferint el coneixement a noves situacions.
  • C11: Contribuir en el disseny, desenvolupament i execució de solucions que donen resposta a demandes socials, tenint en compte com a referent els objectius de desenvolupament sostenible.
  • C12: Proposar solucions creatives i innovadores a situacions o problemes complexos, propis de l'àmbit de coneixement, per a donar resposta a les diverses necessitats professionals i socials.
  • C13: Conèixer i comprendre, des del propi àmbit de la titulació, les desigualtats per raó de sexe, gènere i altres eixos de discriminació en la societat; integrar les diferents necessitats i preferències en el disseny de solucions i resolució de problemes, i c
  • C14: Comprendre les implicacions ètiques de la investigació o de la sistematització de la pràctica.
  • C15: Descriure les estratègies de difusió i transferència dels resultats de la investigació i de la sistematització de la pràctica del treball social amb famílies, menors, joves i en l'atenció familiar a persones que requereixen cures.
  • C16: Prioritzar la intervenció social familiar, amb col·lectius i comunitats, basada en les metodologies narratives.
  • C17: Organitzar els processos d'intervenció vinculats a l'acció social en l'àmbit familiar, dels menors, joves, i en l'atenció familiar a persones que requereixen cures, en la comunitat i en altres contextos.
  • C18: Contribuir en el disseny, desenvolupament i execució de solucions que donen resposta a demandes socials, tenint en compte com a referent els objectius de desenvolupament sostenible.
  • C19: Demostrar raonament crític i autocrític en l'àmbit de la titulació, considerant aspectes com ara l'ètica professional, els valors morals i les implicacions socials de les diferents activitats realitzades.
  • C20: Col·laborar eficaçment en equips de treball, assumint responsabilitats i funcions de lideratge i contribuint a la millora i desenvolupament col·lectiu.
  • C21: Actuar amb autonomia en l'aprenentatge, prenent decisions fonamentades en diferents contextos, emetent judicis sobre la base de l'experimentació i l'anàlisi i transferint el coneixement a noves situacions.
  • C22: Saber comunicar-se de manera efectiva, tant de manera oral com escrita, adaptant-se a les característiques de la situació i de l'audiència.
  • C23: Proposar solucions creatives i innovadores a situacions o problemes complexos, propis de l'àmbit de coneixement, per a donar resposta a les diverses necessitats professionals i socials.
  • C24: Conèixer i comprendre, des del mateix àmbit de la titulació, les desigualtats per raó de sexe i gènere en la societat; integrar les diferents necessitats i preferències per raó de sexe i de gènere en el disseny de solucions i resolució de problemes.