Logo UVGrau en FísicaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Ciències Odontològiques

  • E01: Ser capaços de desenvolupar un raonament lògic i científic en el marc de la investigació odontològica.
  • E02: Ser competents per a la realització del diagnòstic, una vegada recollits les dades clíniques d'exploració del pacient i posteriorment elaborar un disseny terapèutic adequat.
  • E03: Ser competents en el desenvolupament de les tècniques d'investigació pròpies de l'àmbit de l'estomatologia i l'odontologia, així com en l'avaluació i la interpretació dels resultats obtinguts mitjançant aquestes.
  • E04: Ser capaços de triar la tècnica o tècniques de laboratori més adequades al problema d'investigació plantejat.
  • E05: Saber dissenyar experiments útils per a assolir els objectius de l'estudi en la investigació odontològica.
  • E06: Descriure i sintetitzar adequadament el conjunt de dades observat en l'experiment desenrotllat en el camp de l'Odonto-Estomatología.
  • E07: Saber analitzar les dades observats, interpretar correctament els resultats i extraure conclusions a partir de la informació estadística obtinguda amb la utilització de paquets estadístics, amb un enfocament dirigit a la investigació odontològica.
  • E08: Ser competents en la realització d'una busca bibliogràfica en els repertoris de l'àmbit de la investigació en Odonto-Estomatología.
  • E09: Ser competent a identificar el nivell d'evidència científica atribuïble a les publicacions revisades sobre el tema d'investigació odontològic a desenvolupar.
  • E10: Estructurar un treball científic, metodològicament correcte, publicable en revistes i fòrums odontològics.